לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות:

chat

    לקבלת הצעה במחיר הכי זול בהתחייבות, חייגו עכשיו:

    053-7933-592

      לקבלת הצעה במחיר הכי זול

      בהתחייבות!

      השאירו פרטים או חייגו: 053-7933-592

      הובלות בקרית טבעון

      הובלות בקרית טבעון 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע!

      יש מובילים שעובדים מבוקר ועד ערב, ויש מובילים שלא מפסיקים לעבוד לרגע, אפילו בשעות הלילה – אנחנו מובילים מהסוג השני, כשאצלנו בפורטל הובלות באביב תוכלו להזמין הובלה מעכשיו לעכשיו בכל שעה ובכל יום, אפילו בערב חג – כן כן, קראתם נכון! איך זה מתבצע? אנחנו משווים במקומכם בין הצעות מחיר של מובילים מומלצים באזורכם ומוצאים לכם תוך דקות ספורות את האחד שזמין לכם ושגובה את המחיר הזול ביותר לשירות. כך אתם גם חוסכים בכסף וגם במאמץ, והדבר הנפלא באמת זה שהשירות שלנו כאן עבור הובלות בקרית טבעון באתר ניתן לכם בחינם וללא התחייבות – אתם רק מרוויחים!

       

      שירותי הובלות בקרית טבעון במחירים מעולים!
      החל מ-250 ₪ להובלות קטנות מהרגע להרגע
      הובלת דירה במחיר מדהים
      אפשרות להזמנת הובלה בקרית טבעון מכל הסוגים 
      הובלות משרדים עם אפשרות לשירותי אריזה
      הובלת רהיטים ומוצרי חשמל (אפשרות להובלת מנוף): ארון, מקרר, מיטה, תנור ועוד
      שירותי הובלה 24 שעות ביממה

      לקבלת הצעת מחיר משתלמת והתייעצות עם מוביל חייגו:
      053-7933-592

      הובלות בקרית טבעון בזול

      מה כלול בהזמנת הובלות בקרית טבעון?

      העובדה שאנחנו מספקים הובלות בזול אינה אומרת שלא תקבלו מכלול שירותים שכל אחד צריך בהובלה שלו. בכל הזמנה שתעשו דרכנו תוכלו לדרוש אריזה והובלה בקרית טבעון, כשהמובילים יגיעו אליכם יחד עם ארגזים ויבצעו עבורכם את האריזה ואפילו את הפריקה בבית החדש במידה שתרצו. לעיתים גם אם לא מזמינים אריזה, אנחנו יכולים לספק לכם קרטונים בחינם כדי שתארזו בעצמכם – אתם צריכים רק לבקש.

      המובילים שלנו גם מגיעים עם כלים שמתאימים לפירוק והרכבת כל סוג של רהיט או מוצר חשמלי, ולעיתים הובלות קטנות בקרית טבעון יכולות להיעשות עם פירוק והרכבה ללא צורך בתוספת תשלום. ביטוח על תכולת ההובלה הוא דבר נוסף שעליכם לוודא שאתם מקבלים בהזמנה שלכם, כשכמעט כל המלצה על מובילים בקרית טבעון מטעמנו תוביל אתכם לכאלה שמספקים ביטוח בחינם וללא תוספת תשלום.

       

      הזמינו מוביל בקרית טבעון עם ניסיון!

      אחד הפרמטרים המשפיעים ביותר על איכות השירות ועל שביעות הרצון שלכם מההובלה הוא הניסיון של המובילים. צוות מיומן יודע איך לפרק כל רהיט שזקוק לפירוק וגם איך להרכיב אותו נכון ובמהירות. מובילים ותיקים יודעים לתכנן נכון את ההעמסה והפריקה כך שהפעולות יושלמו בזמן קצר ככל האפשר. הניסיון הוא גם בסיס הכרחי למקסימום זהירות כדי שלא ייגרם נזק לשום פריט שיקר לליבכם, וכשמוסיפים גם אכפתיות אמיתית לכל לקוח ולקוחה, התוצאה היא שירות בסטנדרטים גבוהים מאוד – כמו זה שתקבלו אם תבחרו בהובלות באביב (כשבתור בונוס תיהנו גם מהחביבות של המובילים ומהשלווה שבה הם מבצעים את עבודתם).

       

      הובלת דירות בקרית טבעון בראש שקט

      קרית טבעון מתאפיינת בשלווה כפרית ובחיים שמתנהלים על מי מנוחות. כדי לשמר את המוד הזה גם לקראת מעבר דירה בקרית טבעון, ולא להילחץ, מומלץ להכין תוכנית עבודה מסודרת עבור האריזה. כשיש לו”ז ברור, לפי חדרים ולפי סוגי פריטים, האריזה תושלם בזמן, ותתנהל בנחת. המלצה נוספת היא לא לקחת אתכם מה שאין בו צורך אמיתי – אלא לתרום אותו או פשוט להשליך לאשפה או לאתר מחזור מתאים. בחירה בהובלות באביב תשלים את השקט הנפשי בזכות המקצועיות ותשומת הלב לכל פרט ופרט.

       

      איך נקבע המחיר של הובלות קטנות בקרית טבעון?

      כשיש צורך בהובלה קטנה בלבד, כדאי כמובן שגם המחיר יהיה קטן. גם כשמדובר על הובלה של דירת חדר או דירת סטודנט, וגם כשההובלה היא של פריטים בודדים בלבד, ניתן להעביר אותם באמצעות טנדר. כשאין צורך במשאית, עלות ההובלה נמוכה יותר. מחיר הובלות קטנות נקבע בהתאם לפריטים שאותם תרצו להעביר, המידות שלהם, הצורך בפירוק והרכבה ובמידה מסוימת גם מידת הדחיפות של השירות. העלות ההתחלתית היא 200 ש”ח בלבד.

       

      הדגשים העיקריים לקראת הובלת משרדים בקרית טבעון

      הובלה של משרד מחייבת תשומת לב רבה לסוגיית הזמן. כמובן שגם הובלה של דירה רצוי להשלים במהירות הרבה ביותר האפשרית, בלי להתפשר על הזהירות, אבל כשמדובר על משרד שעובר לכתובת חדשה המטרה היא לחזור לשגרת עבודה בלי עיכובים מיותרים, ולכן ישנם מספר דגשים ספציפיים: דגש אחד הוא גודל הצוות, כשבדרך כלל מדובר על מספר רב של מובילים שגם יפרקו את מה שדורש פירוק (כולל למשל קווי תקשורת, תשתיות שונות ועוד), גם יארזו את מה שצריך אריזה וגם יעמיסו את המשאית בזמן שיא.

      דגש שני הוא הסימון הברור של כל פריט וכל חפץ, כך שבמהלך הפריקה כל התכולה שהועברה למקום החדש תנותב למקום המדויק בו – וכך אפשר יהיה להשלים את השינוי בזמן קצר ובנוחות. דגש שלישי הוא ביטוח מלא על כל התכולה ועל כל סוג של נזק שעלול להיגרם (מפני שגם עם מובילים מנוסים ומיומנים ישנם דברים שאינם בשליטתם).

       

      איך להתכונן לקראת הובלת פריטים בודדים בקרית טבעון?

      כשמובילים דירה שלמה ההכנות צריכות להתבצע כבר כמה ימים מראש, כשעיקרן מתרכזות באריזת הדירה. אך כשמזמינים הובלה קטנה בקרית טבעון בזול, אפילו אם אין מה לארוז, זה לא אומר שלא צריך להתכונן אליה כמו שצריך. אם אתם רוצים שההובלה תסתיים מהר ותיעשה על הצד הטוב ביותר בלי בלגנים מיותרים, כדאי שתתכוננו אליה כמו שצריך, ויש לנו כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות זאת:

      הכנה לקראת הובלת מקרר – אם לא נעשה שימוש במקרר כלל, נתקו אותו מהחשמל ותנו לו להפשיר על מנת שלא יזלגו ממנו מים במהלך ההובלה. אם מדובר במקרר שנעשה בו שימוש, רוקנו את תכולתו לפני הגעת המובילים ונתקו אותו רק כשיגיעו לקחת אותו.

      הכנה לפני הובלת ספה – נקו היטב את הספה מאבק כדי שלא תכניסו ספה מלוכלכת לדירה החדשה. אם יש צורך לפרק את הספה, תוכלו לעשות זאת בעצמכם או שבמקום מובילים מומלצים בקרית טבעון שתזמינו יוכלו לפרק אותה בשבילכם.

      הכנה לפני הובלת ארון – רוקנו את תכולת הארון וארזו את כל הבגדים או המצעים שהיו בו בתוך ארגזים להובלה. מומלץ שלא תפרקו את הארון בעצמכם ותשאירו את העבודה הזו למובילים, אם בכלל יש בה צורך.

      הכנות לקראת הובלת מיטה– אם יש למיטה ארגז מצעים, רוקנו את תכולתו. פרט לכך אין שום צורך בהכנות נוספות, למעט לדאוג שהמזרן יהיה ישר אם מדובר במיטה מתכווננת.

      הכנות לפני הובלת שידה – רוקנו את תכולת השידה, ואם המגירות נשלפות בקלות ועלולות ליפול בזמן ההובלה, מומלץ להוביל אותן בנפרד או לכל הפחות לחזק אותן עם נייר דבק.

      הכנה לקראת הובלת מזנון – רוקנו את תכולת המזנון ופרקו אותו אם אתם יכולים. אם לא, תשאירו למובילים לעשות זאת.

      הכנות לקראת הובלת מזרון– צריך רק לעטוף את המזרון בניילון נצמד כדי לוודא שלא ייקרע – את זה תוכל לעשות גם חברת הובלות בקרית טבעון מומלצת ברגע שתגיע אליכם.

       

      כמה עולות הובלות בתים בקרית טבעון?

      משום שמדובר בווילות פרטיות בשכונות כמו מעלה טבעון, אלרואי או קריית עמל, לא נלאה אתכם בפרטים בנוגע למחירי הובלות של בתים קטנים וסטנדרטים. מחיר מעבר דירה בקרית טבעון מבית פרטי יעלה לכם החל מ-3,000 שקלים, ומדובר במחיר זול ומשתלם, במיוחד לאור העובדה שהמובילים שלנו יכולים לספק לכם ארגזים בחינם לאריזת הפריטים שבבית. החיסכון ברכישת ציוד האריזה יכול להגיע לכמה מאות שקלים.

       

      מתי מזמינים הובלות מנוף בקרית טבעון?

      המנוף הוא כלי נפוץ מאוד בהובלות, כשביכולתו לעזור למובילים לבצע דברים שלא יכלו לעשות בלעדיו. ראשית, הוא מסוגל לשלוף מהדירה פריטים כבדים או ענקיים שלא ניתנים לפירוק ושלא ניתן להעביר אותם דרך מפתן הדלת בפשטות, כמו למשל פסנתר כנף או כספת ענקית. שנית, ביכולתו לזרז את תהליך ההובלה, בהתאם לגודל הדירה שאותה מעבירים.

      עם זאת, העברת דירה עם מנוף בקרית טבעון לרוב לא תיעשה סתם כך, זאת משום שהרוב המוחלט של הבתים ביישוב הם פרטיים, משמע אין צורך להוריד את החפצים מגובה רב עד למשאית. לכל שעת עבודה של מנוף תשלמו בין 300-350 שקלים.

       

      הובלה ואחסנה בקרית טבעון לכל מטרה

      אם אתם עוזבים את היישוב ועוברים לגור בעיר אחרת ולא בבית פרטי, או שפשוט עוברים לגור בבית קטן יותר בטבעון, יכול מאוד להיות שלחלק מהרכוש שלכם לא יהיה מקום בבית החדש. אתם כמובן יכולים לזרוק או למכור כל פריט שלא יידרש לכם, אך למה שתעשו זאת? אם מדובר בפריטים רבים שיקרים ללבכם, תוכלו לשלב הובלת דירה בקרית טבעון יחד עם אחסנה, כאשר המובילים המומלצים שלנו ייקחו את הרהיטים, הארזים או מוצרי החשמל שלא נעשה בהם שימוש בבית החדש ישירות למחסן באזורכם בסיום ההובלה. עלות האחסון מתחילה ב-250 שקלים לחודש.

      הובלת סלון

      הובלת שולחן

      הובלת מיטה

      הובלת מקרר

      הובלת מייבש כביסה

      הובלת מכונת כביסה

      הובלת ארון

      הובלת פסנתר

      הובלת תנור

      הובלת מזרן

        לקבלת הצעה במחיר הכי זול

        בהתחייבות!

        השאירו פרטים או חייגו: 053-7933-592

        החל מ300 - ש"ח לדירה קטנה בתל אביב

        מחירים מיוחדים לסטודנטים וזוגות צעירים

        אפשרות הובלה מהיום להיום

        שירותי אריזה פירוק והרכבת רהיטים

        ממליצים עלינו

        עדכונים

        • 02/02/24

          מנוף 70 מטר

          מנוף 70 מטר – שואפים לגובה מנוף הוא אחד מכלי

        • 02/02/24

          מנוף 60 מטר

          מנוף 60 מטר – הרמות ברמה גבוהה בין אם מדובר

        • 27/01/24

          מנוף 50 מטר

          מנוף 50 מטר – מרימים לכם את הציוד הכבד לגובה

        • 27/01/24

          מנוף 40 מטר

          מנוף 40 מטר – כל מה שצריך לדעת על הובלה

        • 18/01/24

          מנוף 45 מטר

          מנוף 45 מטר – להובלות מגובה רב במיוחד 45 מטרים

        • 18/01/24

          מנוף 30 מטר

          מנוף 30 מטר – להובלות מרבי קומות מנוף 30 מטר

        • 02/02/24

          מנוף הרמה

          הרמה גבוהה – מה זה מנוף הרמה? מנוף הרמה זהו

        • 11/01/24

          הובלת ציוד כבד

          לוקחים את זה בקלות – הובלת ציוד כבד מהיום להיום

        • 11/01/24

          הובלת חומרי בניין

          הובלת חומרי בניין – זה כל העניין בכל פרויקט בנייה

        • 18/01/24

          מנוף זרוע

          מנוף זרוע להובלות מיוחדות במחיר שלא כדאי לפספס מדינת ישראל

        פרטי התקשרות

        כתובת: ניסים אלוני 17 תל אביב

        מייל:
        avivmoving123@gmail.com

        טל: 053-7933-592

        שעות פתיחה: ימים א - ה: 6:00 - 23:00
        יום שישי: 5:00 - 16:00
        יום שבת: 17:00 - עד 23:00

        • אין קבלת קהל
        לייעוץ והצעת מחיר אונליין