לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות:

chat

    לקבלת הצעה במחיר הכי זול בהתחייבות, חייגו עכשיו:

    053-7933-592

      לקבלת הצעה במחיר הכי זול

      בהתחייבות!

      השאירו פרטים או חייגו: 053-7933-592

      הובלות בכפר יונה

      הובלות בכפר יונה – רק עם מובילים מומלצים

      אתם גרים בשכונת יפה נוף, צריכים הובלה משכונת כרמי השרון בכפר יונה או עוברים אל שכונה חדשה בכפר יונה? ברוכים הבאים אל אתר “הובלות באביב” שדואג לכם לשידוך עם מוביל זול בכפר יונה. כפר יונה נוסדה ב-1932, הפכה לעיר ממש לא מזמן, בשנת 2014, וכיום נהנים מהאיכויות הרבות שלה כ-22,000 תושבים. גם אתם חלק מהתושבים המאושרים של העיר המתעניינים בשירותי הובלות שונים כדוגמת הובלות בתים בכפר יונה, שירות של הובלת ריהוט משרדי בכפר יונה או שירותים אחרים כדוגמת אחסון תכולת דירה בכפר יונה? לנו יש את המענה המושלם עבורכם!

       

      הובלות בכפר יונה במחיר הכי זול – בהתחייבות!
      החל מ-250 ₪ להובלה קטנה
      – אפשרות הובלה דחופה מהיום להיום
      – שירותי נגרות: פירוק והרכבת רהיטים
      – הובלה מכפר יונה לכל אזור בארץ = פריסה ארצית
      הובלת דירה כולל ביטוח לכל התכולה במחיר שישתלם לכל כיס! 
      – שירותי אריזה של דירות ומשרדים

      לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
      053-7933-592

      שירותי העברת דירות ומשרדים בכפר יונה

      מוביל בכפר יונה בכל שעה – גם מעכשיו לעכשיו

      גמישות היא אחת האיכויות החשובות ביותר בימינו. אנחנו חיים בתקופה מאוד אינטנסיבית, עם אינספור פעילויות ומטלות בכל ימות השבוע, ובנוסף נדרשים לפעמים להתמודד עם שינויים חדים ומהירים של המציאות. בהתאם יש לא מעט מצבים שבהם נוצר צורך בהובלה דחופה, מהיום להיום ולמעשה גם מהרגע להרגע. צורך אחר הוא הובלה בשעות לא שגרתיות – למשל שעות הערב וגם בסופי שבוע. לדוגמה, אדם שמחפש שירות הובלת ארון בכפר יונה אבל יוצא בכל יום מהבית ב-7 בבוקר וחוזר רק ב-7 בערב, זקוק למוביל שפנוי ומוכן לעבודה גם ב-8 בערב.

      עם הובלות באביב תוכלו לתזמן את ההובלה לכל מועד רצוי מבחינתכם, וגם ליהנות משירות מידי – מובילים מומלצים מטעמנו זמינים עבור כל סוגי ההובלות (הובלות קטנות, הובלת דירה, הובלת משרד ועוד).

       

      הובלות קטנות בכפר יונה – שירות ברמה גבוהה

      גם הובלה קטנה חייבת להתנהל במלוא האחריות ועם מקסימום תשומת לב לכל שלב. בפרט נדרשת מקצועיות כשמובילים מכשירי חשמל רגישים – למשל הובלת מקרר בכפר יונה שאותה יש לבצע בעמידה, כשהמכשיר עטוף היטב בניילון נצמד שמונע פתיחת דלתות וכשהוא מעוגן באופן מוקפד על מנת שלא יחווה טלטלות מיותרות ובוודאי שלא נפילות. במקרים שבהם יש צורך לפרק ולהרכיב את הפריט, למשל ארון שאי אפשר ואין טעם להעבירו ביחידה אחת, תוכלו לסמוך עלינו שפעולות אלה יתבצעו במיומנות גבוהה, כך שהארון יחזור למצבו המקורי אחרי שיגיע למקום החדש.

      מידע רלוונטי נוסף לגבי הובלות קטנות הוא התמחור שלהן. הצעת המחיר נקבעת על סמך מספר פרמטרים, ובהם המרחק בין הנקודה שממנה יוצאת ההובלה לנקודה שאליה היא מגיעה, מידת הנגישות אל הפריטים המועברים, האם יש מעלית בשני המבנים ועוד. בכל מקרה תקבלו מאיתנו הצעות מחיר משתלמות, כפי שתוכלו להתרשם על סמך המידע בטבלה הבאה:

      מה מובילים?מחירהערות
      מקרר250-400 ש”חבהתאם למספר הדלתות ולגודל המקרר
      טלוויזיה250-370 ש”חבמידת הצורך ניתן לכלול בשירות גם התקנה לקיר
      ארון 2 דלתות250-380 ש”חכולל פירוק והרכבה
      ארון 4 דלתות350-490 ש”חבחלק מהמקרים ההובלה תתבצע עם מנוף
      מזרן מכל סוג ובכל גודל250-400 ש”חכולל מזרן קינג סייז
      פסנתר500-1,000 ש”חכולל הובלת פסנתר כנף גדול
      תכולת דירת חדר / סטודנט600-1,200 ש”חשירות מהיר עם אופציה להובלה מהיום להיום

       

      הובלת פריטים בודדים בכפר יונה במחיר זול לכל כיס

      הובלה זולה בכפר יונה דרך האתר שלנו זמינה ותקפה לכולם ובכל סוג של הובלה! אכן, לעתים ישנו בלבול קל ורבים סבורים כי הובלה קטנה יותר עולה יותר כסף. איך זה קורה? ישנן חברות שרוצות להבטיח מינימום תשלום עבור ביצוע ההובלה. כך, לא אחת נפגעים לקוחות רבים המשלמים עבור שירותים שהם לא בהכרח קיבלו ושאינם משקפים את עלות ההובלה האמיתית שלהם. אנחנו בוחרים לעשות זאת אחרת: כל הובלה היוצאת דרכנו הינה הובלה המתומחרת על פי סוג ההובלה שלכם – אתם לא משלמים יותר, אלא רק על השירות שרכשתם מאיתנו. הובלות בכפר יונה בזול אינן מבצע תקופתי, סיסמא או סלוגן – זה השירות שאתם מקבלים. הובלת פסנתר בכפר יונה, הובלה של רהיט או הובלה של מוצר חשמלי – תמיד בשבילכם, תמיד בזול!

       

      הובלת דירות בכפר יונה – כמה זה עולה?

      חוויה של הובלה בכפר יונה בנויה מכמה פרמטרים: שירותיות, זמינות ללקוחות, גמישות על ימים ושעות וכמובן שגם מחירים. ההובלות שלנו זמינות לכולם! אנחנו נותנים פשוט למחירים לדבר.

      √ מחיר הובלת דירת חדר בכפר יונה הוא 600-1,200 ש”ח. אם ברשותכם דירת מרתף או יחידות דיור, המחיר רלוונטי גם לכם. הובלת דירת מרתף בכפר יונה דרך האתר שלנו הכי זולה!

      √ כמה עולה הובלת דירה בת 2 חדרים בכפר יונה? המחיר ינוע בין 800-2,000 ש”ח. גם אם הדירה שלכם רק בת 2 חדרים, נמליץ לכם על שירות של הובלה ואריזה בכפר יונה. אריזה על ידי צוות חיצוני-מקצועי יעילה במיוחד עם מעברים בדקה ה-90. שמים את הלחץ מאחור ואת כל החפצים שלכם בארגזים.

      √ עלות הובלת דירת 3 חדרים בכפר יונה היא 1,500-2,800 ש”ח. עוברים אל דירה זמנית עד שהדירה החדשה תהיה מוכנה ולא יודעים מה לעשות עם החפצים שלכם? שירות של הובלה ואחסנה בכפר יונה פותר לכם את שאלות האחסנה.

      √ עלות הובלת דירה בת 4 חדרים בכפר יונה תנוע בין 2,000-3,500 ש”ח. אתם גם זוג צעיר בתחילת החיים המשותפים וגם סטודנטים? קהל הסטודנטים אצלנו מקבל מחירים נמוכים אף יותר עם שירות הובלת דירת סטודנט בכפר יונה.

      √ כמה עולה הובלת דירת 5 חדרים בכפר יונה? העלות היא 3,000-4,500 ש”ח. שירות מנוף להעברת דירה בכפר יונה זמין בכל סוג של הובלה, ומומלץ במיוחד עם דירות גדולות המכילות תכולה רבה. מקצרים את זמן ההובלה, חוסכים את עלות עבודת הסבלות ועוברים אל הדירה החדשה שלכם מהר משתוכלו לדמיין.

      √ כמה עולה הובלת בית פרטי בכפר יונה העלות מתחילה מ-3,500 ש”ח. טיפ חשוב ליום המעבר: דאגו כי כל הדירה שלכם ארוזה. כך, בעת שמגיעים המובילים, ניתן להתחיל במלאכת העמסת הארגזים שלכם והיציאה אל הדרך.

       

      איך לארוז את המשרד לקראת הובלת משרדים בכפר יונה?

      קרטונים להעברת משרד בכפר יונה כבר יש לכם, אך השאלה הגדולה היא איך לארוז את כל המשרד? בעוד ישנם שירותים של הובלת משרד קטן בכפר יונה, ישנם גם משרדים גדולים מאד, כך שמלאכת האריזה יכולה לקחת המון זמן. על מנת שתוכלו להמשיך לעבוד במשרד שלכם, חשוב מאד לארוז אותו באופן הבא: מהדברים החשובים פחות אל הדברים החשובים יותר. לדוגמא, הרי שאינכם משתמשים לעתים קרובות בארכיון המסמכים שלכם – כך שתוכלו את כל הקלסרים להכניס אל ארגזים. את המחשבים, המדפסות והריהוט בחדר הישיבות לדוגמא, ארזו כמה שיותר קרוב אל יום המעבר.

       

      שירותי הובלה בכפר יונה בזול

       

      אילו רהיטים ניתן להוביל בכפר יונה?

      אנחנו מציעים לכם בנוסף שירות של הובלת רהיטים בכפר יונה. הובלות של רהיטים מתומחרות החל מ-250 שקלים וכוללות רהיטים שונים כמו הובלה של ארון, הובלה של שידה, הובלה של סלון, הובלת מיטה זוגית או מיטת יחיד, ועוד מגוון רחב של הובלות קטנות בכפר יונה. כל הובלה המתבצעת דרכנו, לרבות הובלה קטנה בכפר יונה, הינה הובלה המתבצעת תחת התקנים המחמירים ביותר של בטיחות בהובלה, אדיבות המובילים ומחירים הוגנים.

       

      הובלת מוצרי חשמל בכפר יונה – מה אנחנו מציעים?

      לצד הובלות הרהיטים, אנחנו שמחים להציע שירות נוסף שלנו: הובלת מוצרי חשמל. אנחנו מובילים את מיטב מוצרי החשמל, כולל מכונות כביסה, תנורים, מייבשי כביסה, מדיחי כלים, מקררים, מיקרוגל, טלוויזיות ועוד. לצד ההובלות הגדולות יותר כדוגמת הובלת דירה בכפר יונה, אנחנו שמחים להיות אלו שעונים על הצורך גם של הלקוחות הדורשים בהובלות קטנות יותר.

       

      מה אתם שואלים אותנו?

      יש אפשרות לבצע הובלה מכפר יונה לתל אביב בשעות הערב?

      אתם מעבירים את המשרד שלכם מכפר יונה לתל אביב? אכן נמליץ לכם על הובלה המתבצעת בשעות הערב עם שירות של הובלות לעסקים בכפר יונה. המרחק בין הערים הוא 43 קילומטרים, ובשעות הערב כשאין פקקים, לעתים ניתן להגיע אל היעד בפחות זמן.

       

      יש אפשרת לבצע הובלה מכפר יונה לירושלים מהיום להיום?

      מובילים מומלצים בכפר יונה העובדים איתנו יעשו הכל על מנת שגם אתם תהיו מרוצים. לכן, ניתן לבצע דרכנו גם שירות של הובלות מהיום היום – גם כשהמרחק הוא 91 קילומטרים.

       

      כמה זמן לוקחת הובלה מכפר יונה לבאר שבע?

      אתם עוברים לבאר שבע כדי להתחיל ללמוד באוניברסיטת בן גוריון? הובלות לסטודנטים בכפר יונה זולות משתוכלו לדמיין! קשה לנו לאמוד זמנים ולתרגם 143 קילומטרים לזמן, אך אנו מתחייבים למקסם את הזמנים ככל הניתן.

       

      באיזו שעה עדיף לבצע הובלה מכפר יונה לחיפה?

      מובילים בכפר יונה יבצעו את ההובלה עבורכם ויעשו את כל 66 הקילומטרים בדרך לחיפה בימים ובשעות המתאימים לכם. הזמן המומלץ ביותר להובלה הוא הזמן המתאים לכם על פי לוחות הזמנים שלכם.

       

      הובלה מכפר יונה לנתניה נחשבת הובלה קצרה, נכון?

      חברת הובלות בכפר יונה שתבצע עבורכם את ההובלה תעשה הכל על מנת למקסם את זמני ההובלה. יחד עם זאת, הובלה לנתניה אכן נחשבת קצרה במיוחד מאחר והמרחק הינו 9 קילומטרים בלבד.

       

      הובלה מכפר יונה להרצליה תקפה גם למשרדים?

      את 27 הקילומטרים מכפר יונה אל הרצליה נעשה בכל מקרה, גם עם הובלת משרד בכפר יונה. לא רק שאנחנו מובילים משרדים קטנים, אלא תוכלו ליהנות גם משירות של הובלת בניין משרדים בכפר יונה.

       

      למה אין ממוצע מחירים לשירות הובלה מכפר יונה לחדרה?

      השאלה כמה עולה הובלה בכפר יונה הינה שאלה שכיחה מאד, אך אנחנו לא יכולים להשיב עליה מראש. את הצעת המחיר תקבלו לאחר הבנה מעמיקה של אופי ההובלה שלכם, ואנחנו נתכונן לבצע עבורכם הובלה המבוססת על 15 הקילומטרים בדרך אל חדרה.

      הובלת מדיח כלים

      הובלת פינת אוכל

      הובלת מיטה

      הובלת מזרן

      הובלת תנור

      הובלת מכונת כביסה

      הובלת סלון

      הובלת פסנתר

      הובלת שולחן

      הובלת מקרר

        לקבלת הצעה במחיר הכי זול

        בהתחייבות!

        השאירו פרטים או חייגו: 053-7933-592

        החל מ300 - ש"ח לדירה קטנה בתל אביב

        מחירים מיוחדים לסטודנטים וזוגות צעירים

        אפשרות הובלה מהיום להיום

        שירותי אריזה פירוק והרכבת רהיטים

        ממליצים עלינו

        עדכונים

        • 02/02/24

          מנוף 70 מטר

          מנוף 70 מטר – שואפים לגובה מנוף הוא אחד מכלי

        • 02/02/24

          מנוף 60 מטר

          מנוף 60 מטר – הרמות ברמה גבוהה בין אם מדובר

        • 27/01/24

          מנוף 50 מטר

          מנוף 50 מטר – מרימים לכם את הציוד הכבד לגובה

        • 27/01/24

          מנוף 40 מטר

          מנוף 40 מטר – כל מה שצריך לדעת על הובלה

        • 18/01/24

          מנוף 45 מטר

          מנוף 45 מטר – להובלות מגובה רב במיוחד 45 מטרים

        • 18/01/24

          מנוף 30 מטר

          מנוף 30 מטר – להובלות מרבי קומות מנוף 30 מטר

        • 02/02/24

          מנוף הרמה

          הרמה גבוהה – מה זה מנוף הרמה? מנוף הרמה זהו

        • 11/01/24

          הובלת ציוד כבד

          לוקחים את זה בקלות – הובלת ציוד כבד מהיום להיום

        • 11/01/24

          הובלת חומרי בניין

          הובלת חומרי בניין – זה כל העניין בכל פרויקט בנייה

        • 18/01/24

          מנוף זרוע

          מנוף זרוע להובלות מיוחדות במחיר שלא כדאי לפספס מדינת ישראל

        פרטי התקשרות

        כתובת: ניסים אלוני 17 תל אביב

        מייל:
        avivmoving123@gmail.com

        טל: 053-7933-592

        שעות פתיחה: ימים א - ה: 6:00 - 23:00
        יום שישי: 5:00 - 16:00
        יום שבת: 17:00 - עד 23:00

        • אין קבלת קהל
        לייעוץ והצעת מחיר אונליין