לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות:

chat

    לקבלת הצעה במחיר הכי זול בהתחייבות, חייגו עכשיו:

    053-7933-592

      לקבלת הצעה במחיר הכי זול

      בהתחייבות!

      השאירו פרטים או חייגו: 053-7933-592

      הובלות בראש העין

      במנוף או סבלות – מבצעים עבורכם הובלות בראש העין מכל הסוגים

      בשנת 1994 הפכה ראש העין לעיר, וכיום המובילים של פורטל “הובלות באביב” שמחים להעניק לכם שירות של הובלה זולה בראש העין. המובילים המנוסים שלנו יגיעו אל כל השכונות בעיר לרבות שכונת אביב, גבעת טל ושבזי בכדי להוציא כל אחד ואחת מכם מרוצים. אז כמה עולה הובלה בראש העין, אילו סוגי הובלות אנחנו מבצעים ואיך חוסכים זמן לפני הובלות בראש העין? כל המידע לפניכם.

       

      שירותי הובלות בראש העין במחירים מדהימים!
      החל מ-250 ₪ עבור הובלה קטנה בראש העין מהיום להיום
      העברת דירה בראש העין כולל הכל במחיר מבצע שאסור לפספס!
      – מבצעים את כל סוגי ההובלות
      * הובלת משרדים ועסקים בראש העין
      * הובלת תכולת דירה בראש העין (כולל גם שירותי אריזת דירה)
      * הובלת פריטים בודדים בראש העין (אפשרות להובלה בטנדר)
      * הובלת מחסנים, מפעלים וציוד כבד בראש העין
      * הובלות לסטודנטים וזוגות צעירים בראש העין – מחירים מיוחדים!
      – שירותי הובלות 24 שעות ביממה בראש העין
      חדשהעברת דירה בראש העין מהיום להיום

      לקבלת הצעת מחיר משתלמת והתייעצות עם מוביל חייגו:
      053-7933-592

      הובלות ראש העין

      קונים כמה שפחות דברים חדשים לפני מעבר דירה בראש העין

      בקרוב מאד אתם עוברים דירה? מובילי דירות בראש העין ממליצים מאד שלא לרכוש פריטים חדשים לפני המעבר שלכם. עלות ההובלה שלכם מתומחרת מצד אחד על פי השירותים שאתם רוכשים לרבות אריזת דירה בראש העין, אך גם על פי כמות התכולה שלכם. שירות של הובלה עם אריזה בראש העין יקל עליכם מאד מבחינת האריזה, אך כן כדאי שתדעו כי ככל שיהיו לכם יותר פריטים להעביר, כך תשלמו יותר על ההובלה. על כן, כדאי לדחות את רכישתם של חפצים חדשים לפני המעבר על מנת שלא תצטרכו להוביל אותם מהדירה הנוכחית אל הדירה החדשה.

       

      חוסכים זמן לפני ההובלה והופכים אותה לקלה משמעותית

      מתעניינים על הובלות לעסקים בראש העין או על מעבר דירה? יש לנו כמה טיפים עבורכם איך לייעל את ההובלה: פנו את הארונות בבית או במשרד והכניסו את התכולה לארגזים על מנת שהמובילים יוכלו מיד לפרק ולהוביל. בנוסף, אם ברשותכם מוצרי חשמל לרבות מקרר, נתקו אותם מהחשמל והפשירו אותם על מנת שמים לא ירטיבו את הארגזים האחרים. לבסוף? מספרו את הארגזים שלכם על מנת שיהיה ניתן לעקוב אחר כל ארגז ולוודא כי הוא הגיע אל נקודת היעד.

       

      כמה יעלה לכם להעביר את הדירה בראש העין?

      אתם עומדים רגע לפני הובלת דירה בראש העין? עוד לפני שתדאגו שיהיו לכם מספיק קרטונים למעבר דירה בראש העין, אנחנו שמחים להציג בפניכם את המחירים שלנו להובלות הדירה: לא צריכים יותר לחכות זמן רב בכדי לקבל הצעת מחיר – הנה היא לפניכם. מחיר העברת דירה בראש העין משתנה בהתאם לגודל הדירה, כך שככל שהיא תהיה גדולה יותר עם יותר חפצים, כך מחיר ההובלה עולה. מחיר הובלת דירת סטודיו בראש העין נע בין 600-1,200 שקלים. עלות הובלת תכולה של דירת 2 חדרים באזור הראש העין נעה בין 800-2,000 שקלים.

      המחיר של הובלת דירת 3 חדרים בראש העין הינו בין 1,800-2,500 שקלים ומחיר של הובלת תכולה של דירה בת 4 חדרים בראש העין הוא בין 2,000-3,500 שקלים. אם ברשותכם דירה גדולה יותר, מחיר העברת דירה של 5 חדרים בראש העין או הובלת פנטהאוז בראש העין בהיקף זהה יהיה בין 3,000-4,500 שקלים. הובלת בתים פרטיים בראש העין תהיה כבר יקרה יותר והיא נעה בין 3,500-6,000 שקלים והיא כוללת הובלת וילה בראש העין כולל אריזה וגם הובלת קוטג’ בראש העין.

       

      דוגמאות למחירים של הובלות רהיטים בראש העין

      הובלה בראש העין שאנחנו מציעים לכם על ידי מוביל זול בראש העין, כוללת גם הובלות של רהיטים. אז כמה יעלה לכם להוביל דרכנו רהיט? מחיר הובלת מיטה בראש העין הינו בין 250-400 שקלים (המחיר הוא עבור מיטה זוגית), עלות הובלה והרכבת ארון הזזה 2 דלתות נעה בין 300-500 שקלים, בעוד מחיר הובלת פסנתר בראש העין עומד על 500-1,000 שקלים. אנחנו מבצים גם הובלות אחרות כדוגמת הובלת פינת אוכל בראש העין וגם הובלת ספה בשרון. נשמח להעניק לכם מחיר הובלה והרכבת רהיטים בראש העין לאחר שנבין את אופי ההובלה והיקפה.

      מקרר, תנור או מזגן – כמה עולה להוביל מוצרי חשמל בראש העין?

      מחירים של הובלות קטנות בראש העין דרכנו הם המחירים הנוחים ביותר שתקבלו! הובלה קטנה בראש העין מטופלת על ידי המובילים שלנו במלוא הרצינות ממש כפי שהובלות אחרות כדוגמת הובלת משרד בראש העין או הובלה ואריזה של בית פרטי בראש העין מתבצעות על ידי הצוות המקצועי ביותר. המחירים הזולים שלנו נשמרים גם עם הובלות אלו: מחיר הובלת מקרר בראש העין הוא בין 250-500 שקלים ומחיר של הובלת תנור בראש העין עומד על 250-370 שקלים.

      כמה זמן לוקחת לכם הובלה מראש העין לבאר שבע?

      לא נוכל מראש להעריך זמנים מאחר ושירות של הובלת תכולת מחסן בראש העין לוקח זמן מסוים והובלת פריט בודד לוקחת זמן אחר. יחד עם זאת, כן נוכל להעריך את הקילומטרים המפרידים בין הערים: בין ראש העין ובאר שבע ישנם כ-114 קילומטרים.

      העברת דירה מראש העין לחיפה מתקצרת עם עבודת מנוף?

      מובילים מומלצים בראש העין ממליצים לא אחת על עבודת מנוף. אכן, עבודת המנוף מקצרת את אורך ההובלה. לאחר שתסתיים עבודת המנוף בראש העין, יצאו המובילים לחיפה כאשר מצפים להם 95 קילומטרים עד שיגיעו לנקודת היעד שלכם.

      כמה טיפ נהוג להעניק למובילים לאחר העברת דירה מראש העין לירושלים?

      דרכנו אתם מקבלים שירות של הובלות בזול בראש העין. המובילים שיעשו עבורכם את הדרך ואת 63 הקילומטרים עד ירושלים יעבדו במלוא המרץ על מנת להוציא אתכם מרוצים. על כן, נהוג להשאיר טיפ כאשר אתם תקבעו את גובהו.

      כמה מובילים לוקחים חלק בשירות הובלה מראש העין לתל אביב?

      מספר המובילים משתנה בהתאם להיקף ההובלה. מובילים בראש העין ירחיקו עבורכם את 20 הקילומטרים עד תל אביב! אנחנו נשדך את מספר המובילים בהתאם לגודל ההובלה שלכם ובהתאם לסוגה: הובלת מכולה בראש העין תתבצע על ידי מספר מסוים של אנשי צוות, בעוד הובלת משטחים בראש העין תתבצע על ידי מספר אחר של אנשי צוות.

      הובלה מראש העין לנתניה אפשרית גם עבור פריט בודד?

      בהחלט! אנחנו אומנם מבצעים שירותים נרחבים יותר כמו שירות של הובלת תכולת יחידת דיור בראש העין, אך גם עושים את 32 הקילומטרים עד נתניה גם עבור העברת פריטים בודדים בראש העין.

       

      כל שירותי ההובלה בעיר במקום אחד

      ברוב המקרים הובלות בראש העין הן של מוצרי חשמל או רהיטים, כלומר הובלות קטנות. עבורן נדרש בסך הכול טנדר, ומבחינתכם לא צריך לפנות לכך יותר מכמה דקות כדי שהמובילים יגיעו, ייקחו את המוצר, יעמיסו אותו ויסיעו אותו ליעד החדש. שירות בסיסי אחר שמספק כל מוביל בעיר הוא הובלת דירה שלמה, כשלשם כך נדרש צוות מיומן שיודע בדיוק מה הוא עושה. תתפלאו לשמוע שלא כל מוביל הוא בעל ניסיון בעברת פריטים שנראים לכם טריוויאליים, כמו מקרר כפול למשל, שמצריך לעיתים משאית עם מנוף או פירוק והרכבה.

      הובלת דירות בראש העין יכולה אף היא להיעשות בצורה מקצועית יותר שמקלה עליכם. למשל, ניתן לעשות אותה עם שירותי אריזה. במקרה שכזה לא תצטרכו לארוז בעצמכם את הפריטים שלכם והמובילים הם אלו שיעשו זאת עבורכם. אם שירות שכזה נשמע לכם מיותר, ככל הנראה עדיין תצטרכו ציוד אריזה כדי שתוכלו לארוז בעצמכם, וגם את זה אנחנו יכולים לספק לכם. דרכנו ניתן לרכוש ארגזי קרטון במחיר מיוחד להובלת דירת 5 חדרים ומעלה!

       

      מובילים בראש העין סביב השעון וללא הפסקה

      לחלקכם ככל הנראה נוח יותר לבצע הובלה בשעות שלאחרים ייראו כלא נוחות כל כך, למשל בשעות הערב, הלילה או אפילו במהלך הסופ”ש. לכן אנחנו לא מגבילים אתכם ומאפשרים לכם למצוא דרכנו מובילים מומלצים בראש העין לכל יום ולכל שעה – אפילו לערב חג אם צריך. המערכת שלנו פעילה עבורכם גם כן 24/7, ותוכלו לקבל המלצה על מובילים בעיר בכל רגע נתון, יחד עם הצעת מחיר משתלמת. אנחנו לא נחים לרגע כדי שאתם תקבלו את השירות הטוב ביותר שמגיע לכם.

       

      הובלות מעכשיו לעכשיו בזמינות מידית

      גם מובילים הם רק בני אדם, ולפעמים הם נוטים להתעכב ולהגיע מאוחר יותר להובלה שתוכננה איתם. עם זאת, ישנם מובילים חובבנים שאיחור אצלם מתבטא בהבדל של יום ולא של שעה, ואם אתם חייבים לסיים עם ההובלה שלכם כאן ועכשיו, אנחנו ממליצים לכם לבטל אותם בו במקום ולהזמין הובלה מהיום להיום דרכנו.

      אנחנו נדאג לשלוח אליכם מוביל עם טנדר או משאית שתוך שעה אחת יהיה אצלכם ויבצע את השירות שנדרש לכם, וזאת במחיר משתלם בהחלט. אל תסתפקו בפחות ממה שמגיע לכם ואל תידחו את כל לוח הזמנים שלכם רק בגלל שבחרתם במוביל חובבן – הזמינו דרכנו מובילים שאפשר לסמוך עליהם ושלעולם לא יאכזבו אתכם!

       

      לא לשכוח את הביטוח

      אנשים רבים לא מודעים לכך שמובילים מומלצים צריכים לספק להם ביטוח על ההובלה. כל חברת הובלות בראש העין שלא עושה זאת נחשבת לכזו שלא מומלץ לעבוד איתה, מכיוון שהיא בעצם לא מבטיחה לכם שתקבלו פיצוי על נזק שייגרם לרכוש שלכם בזמן ההובלה.

      נזק יכול להתרחש בכל שלב בהובלה: בזמן הובלת תנור הסבלים יכולים להוריד אותו במדרגות ולשבור את אחת הרגליים שלו בטעות, בזמן ההעמסה למשאית הם יכולים לקרוע את המזרן היקר שלכם, או בזמן הנסיעה עצמה יכולה להתרחש תאונת דרכים שתשבור את כל הכלים השבירים שלכם.

      לא משנה מה המקרה שהתרחש, עליכם לוודא שאתם מבוטחים כדי שלא תצטרכו לסיים את ההובלה עם תחושה רעה ועם נזק שלא היה לפני שהתחלתם אותה. מדובר בתוספת קטנה שיכולה להיות משמעותית מאוד, ואם אכן ביטחו את תכולת ההובלה שלכם, חשוב שתוודאו שכל פריט הגיע ליעדו בשלום לפני שהמובילים יעזבו.

      הובלת שולחן

      הובלת מייבש כביסה

      הובלת פינת אוכל

      הובלת מכונת כביסה

      הובלת מיטה

      הובלת סלון

      הובלת ארון

      הובלת תנור

      הובלת מזרן

      הובלת מקרר

        לקבלת הצעה במחיר הכי זול

        בהתחייבות!

        השאירו פרטים או חייגו: 053-7933-592

        החל מ300 - ש"ח לדירה קטנה בתל אביב

        מחירים מיוחדים לסטודנטים וזוגות צעירים

        אפשרות הובלה מהיום להיום

        שירותי אריזה פירוק והרכבת רהיטים

        ממליצים עלינו

        עדכונים

        • 02/02/24

          מנוף 70 מטר

          מנוף 70 מטר – שואפים לגובה מנוף הוא אחד מכלי

        • 02/02/24

          מנוף 60 מטר

          מנוף 60 מטר – הרמות ברמה גבוהה בין אם מדובר

        • 27/01/24

          מנוף 50 מטר

          מנוף 50 מטר – מרימים לכם את הציוד הכבד לגובה

        • 27/01/24

          מנוף 40 מטר

          מנוף 40 מטר – כל מה שצריך לדעת על הובלה

        • 18/01/24

          מנוף 45 מטר

          מנוף 45 מטר – להובלות מגובה רב במיוחד 45 מטרים

        • 18/01/24

          מנוף 30 מטר

          מנוף 30 מטר – להובלות מרבי קומות מנוף 30 מטר

        • 02/02/24

          מנוף הרמה

          הרמה גבוהה – מה זה מנוף הרמה? מנוף הרמה זהו

        • 11/01/24

          הובלת ציוד כבד

          לוקחים את זה בקלות – הובלת ציוד כבד מהיום להיום

        • 11/01/24

          הובלת חומרי בניין

          הובלת חומרי בניין – זה כל העניין בכל פרויקט בנייה

        • 18/01/24

          מנוף זרוע

          מנוף זרוע להובלות מיוחדות במחיר שלא כדאי לפספס מדינת ישראל

        פרטי התקשרות

        כתובת: ניסים אלוני 17 תל אביב

        מייל:
        avivmoving123@gmail.com

        טל: 053-7933-592

        שעות פתיחה: ימים א - ה: 6:00 - 23:00
        יום שישי: 5:00 - 16:00
        יום שבת: 17:00 - עד 23:00

        • אין קבלת קהל
        לייעוץ והצעת מחיר אונליין