לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות:

chat

    לקבלת הצעה במחיר הכי זול בהתחייבות, חייגו עכשיו:

    053-7933-592

      לקבלת הצעה במחיר הכי זול

      בהתחייבות!

      השאירו פרטים או חייגו: 053-7933-592

      כמה עולה הובלה

      תוכן ענייניםהצג

      כמה עולה הובלה? בדקו עלויות של כל סוגי ההובלות

      אין לכם ספק בכלל שאתם רוצים להסתייע בשירות של חברות ההובלה, אך גם אין לכם ספק בכך שאתם רוצים לדעת את העלויות הכרוכות בשיתוף פעולה עם חברה המבצעת שירותי הובלות. אתר “הובלות באביב” שמח להגיש לכם מפרט מדויק של מחירים למיטב ההובלות הפופולאריות ביותר, וכך להבהיר לכם מה העלויות הצפויות לכם. חשוב לציין כי המחירים אינם קבועים, ומשתנים בין היתר בהתאם לכמות התכולה בפועל ובמשקלה. אז כמה זה באמת עולה לכם?

       

      כמה עולה הובלה

       

      כמה עולה הובלת דירה?

      אחת השאלות השכיחות ביותר היא כמה עולה הובלת דירה או בית פרטי. חשוב לציין כי מדובר על עלות המשתנה בהתאם לגודל הדירה, לכמות הארגזים ולתכולה שלה. חשוב מאד לברר עלות שלהובלת דירה לפני הגעת המובילים, על מנת להיערך בהתאם מבחינת עלויות ותקציב.

       

      כמה עולה הובלה של דירה

       

      כמה עולה הובלה של דירת 3 חדרים?

      אחת ולתמיד: כמה עולה הובלה של דירת 3 חדרים? לא אחת מופתעים האנשים לגלות כי המחיר אינו מה שהם חשבו. התשובה לשאלה מה העלות של הובלה של דירת 3 חדרים היא בין 1,500-2,800 ש”ח.

       

      כמה עולה הובלה של דירת 4 חדרים?

      מתעניינים בשאלה כמה עולה הובלה של דירת 4 חדרים? מדובר על סדר גודל של בין 2,000-3,500 ש”ח. האם באמת חשוב לדעת מה העלות של הובלה של דירת 4 חדרים לפני הגעת המובילים? בהחלט!

       

      כמה עולה הובלת דירה 3 חדרים

       

      כמה עולה הובלה של דירת 5 חדרים

      אתם גרים כיום בדירה גדולה ורוצים לברר כמה עולה הובלה של דירת 5 חדרים? המחירים נעים בין 3,000-4,500 ש”ח. מדובר על מחיר המשתנה בהתאם לכמות הארגזים וכובד התכולה, כך שהתשובה לשאלה אודות עלות ההובלה של דירת 5 חדרים הינה משתנה, אך זהו ממוצע המחירים.

       

      כמה עולה הובלה של בית?

      אם שאלתם את עצמכם על עלות הובלה של בית פרטי או קוטג’ או כל בית קרקע דעו לכם שהמחיר מאוד משתנה ויכול לנוע מ-2,000 ש”ח לבית קעקע קטן של 3 חדרים ועד 5,000 או 6,000 ש”ח אם מדובר על בתים גדולים של 2 קומות ויותר כולל מרתף ומדרגות ועם שימוש במנוף.

       

      כמה עולה הובלה של מכונת כביסה?

      אז כמה באמת עולה הובלה של מכונת כביסה? על מנת לכבס את הכביסה שלכם בדירה החדשה, תצטרכו לשלם בין 250-400 ש”ח. התשובה לשאלתכם כמה עולה הובלה של מכונת כביסה תגיע במהירות עם אתר “הובלות באביב”. צריכים להעביר את כל הדירה? הובלה של מכונת כביסה תעלה לכם רק 300 שקלים!

       

      כמה עולה הובלה של מכונת כביסה

       

      כמה עולה הובלה קטנה?

      יש ברשותכם פריטים בודדים ואתם תוהים מה העלות של הובלה קטנה? המחיר משתנה בעת שמדובר על פריט בודד שיכול לעלות בין 250-600 ש”ח, ובעת ששאלתכם כמה עולה הובלה קטנה מתייחסת לדירה קטנה, העלות היא 600-1,200 ש”ח.

       

      כמה עולה הובלת משרד?

      עוברים למשרד חדש ומתעניינים בעלות של הובלת משרד? משרדים קטנים עולים בין 500-800 ש”ח, ואם שאלתכם כמה עולה הובלת משרד מתייחסת למשרד גדול יחסית, הרי שהעלות היא בין 2,000-3,200 ש”ח.

       

      כמה עולה הובלה של סלון?

      רוצים לנייד את הסלון שלכם אל הדירה חדשה ותוהים כמה עולה הובלה של סלון? מדובר על מחיר שנע בין 250-500 ש”ח, בהנחה ומדובר על סלון שלושה חלקים. במידה ומדובר על פחות או יותר חלקים, התשובה לשאלתכם מה העלות של הובלה של סלון עתידה להשתנות.

       

      כמה עולה הובלת סלון

       

      כמה עולה הובלת מיטה?

      שואלים את עצמכם כמה עולה הובלה של מיטה? המחירים נעים בין 250-500 ש”ח, וזאת בהתאם לגודל המיטה. בעת שמדובר על מיטה זוגית לדוגמה, התשובה לשאלה כמה עולה הובלת מיטה תהיה בין 250-400 ש”ח.

       

      כמה עולה הובלת מיטה

       

      כמה עולה הובלת ארון?

      הבגדים שלכם חשובים לכם ואתם רוצים לאחסן אותם על הצד הטוב ביותר? מתעניינים במחירי הובלות לארונות שלכם? אם כן, הובלה של ארון תעלה לכם בין 250-500 ש”ח. הזמנתם הובלת בית שלם? אנו נגבה מכם מחיר מוזל להובלה שנע בין 250-450 שקלים בלבד! כעת, בעת שאתם יודעים כמה עולה הובלת ארון – מובילים!

       

      הובלת ארון

       

      כמה עולה הובלה של ספה?

      אז כמה עולה באמת הובלה של ספה? בעת שמדובר על פריט בודד כדוגמת ספה, אתם עתידים לשלם בין 250-500 ש”ח. השאלה כמה עולה הובלה של ספה רלוונטית לכם, ובצדק, ולכן חשוב לוודא את העלויות טרם ביצוע ההובלה.

       

      כמה עולה הובלה של ספה

       

      כמה עולה הובלה של שידה?

      רוצים להעביר שידה מחדר השינה או ויטרינה מהסלון ואתם מתעניינים כמה עולה הובלה של שידה בזול? מדובר על עלות של בין 250-350 ש”ח. כעת, ברור לכם מה העלות של הובלת שידה וכל שנותר לכם הוא להתחיל לארוז. צריכים להעביר את כל הבית ולא את השידה? במקרה שכזה תשלמו רק 200 שקלים להובלה של שידה!

       

      כמה עולה הובלה של שידה

       

      כמה עולה הובלת מפעל?

      יש ברשותכם מפעל ואתם מחפשים שירות של הובלת תכולתו? אם כן, לבטח אתם תוהים כמה עולה הובלת מפעל. העלות הממוצעת היא בין 10,000-6,000 ש”ח, ומשתנה בהתאם לתכולתו ולמשקל הפריטים בו.

       

      כמה עולה הובלת מקרר?

      כמה עולה הובלת מקרר? את ההובלה של המקרר שלכם תוכלו לסכם בעלות של בין 250-500 ש”ח. לא אחת שואלים את עצמם המון אנשים כמה עולה הובלה של מקרר, שכן מדובר על אחד מאותם פריטים פופולארים ביותר בעת שמדובר על הובלות. נכנסים לדירה חדשה? הובלת המקרר שכלולה בהובלת דירה שלמה עולה 200 שקלים בלבד!

       

      כמה עולה הובלה עם מנוף?

      כיום ניתן ליהנות משירות נפלא של הובלות עם מנוף, כך שרבים שואלים עצמם כמה עולה הובלה עם מנוף בזול? אז לשאלתכם: התשובה לכך היא 300 שקלים לשעה של שימוש במנוף. התשובה כמה עולה שירות הובלה עם מנוף משתנה בהתאם למספר הפריטים ומספר שעות העבודה.

       

      כמה עולה הובלת מנוף

       

      כמה עולה הובלה של פסנתר?

      את המנגינה שלכם אי אפשר להפסיק, ולכן אתם שואלים את עצמכם כמה עולה הובלה של פסנתר. המחירים המומלצים נעים בין 500-1,000 ש”ח. התשובה לשאלה כמה עולה הובלה של פסנתרים משתנה בהתאם לנוכחות מעלית ומספר קומות בבניין.

       

      כמה עולה הובלת פסנתר

       

      כמה עולה הובלה מתל אביב לירושלים?

      מחפשים שירות הובלה מעיר מרכזית אחת אל עיר מרכזית אחרת? לבטח השאלה של מחיר כמה עולה הובלה מתל אביב לירושלים מעסיקה אתכם. מחיר ההובלה משתנה ביחס לגודל ההובלה ולשעות העבודה הנחוצות ונע בין 250-600 ש”ח עבור הובלה קטנה מתל אביב לירושלים ואם מדובר על הובלה גדולה מתל אביב לירושלים המחיר יכול להגיע גם ל-4,000 ש”ח.

       

      כמה עולה הובלה עם אריזה?

      רוצים חיים קלים ותוהים כמה עולה הובלה עם שירותי אריזה? המחיר משתנה בהתאם לגודל הדירה, ונע בין 600-3,400 ש”ח. ככל שהדירה גדולה יותר, כך התשובה לשאלה כמה עולה הובלה עם אריזה תהיה גבוהה יותר.

       

      כמה עולה אריזה והובלה

       

      כמה עולה הובלה של מבנה נייד?

      יש לכם מבנה כבד שאתם רוצים להוביל ושואלים את עצמכם כמה עולה הובלה של מבנה נייד בזול? העלות משתנה בהתאם לסוג המבנה, ונעה בין 1,800-9,600 ש”ח. מכולות, צימרים או מבנים כבדים בעלי משקלים שונים, ועל כן התשובה לשאלה כמה עולה שירות הובלה של מבנה נייד משתנה.

       

      כמה עולה אחסון תכולת דירה?

      שמעתם על השירות וכעת אתם תוהים כמה עולה אחסון תכולת דירה ובזול? אם כן, התשובה לשאלה כמה עולה שירות אחסון תכולת דירה בת 3 חדרים היא לא יותר מ-900 ש”ח בחודש.

       

      כמה עולה הובלה עם פירוק והרכבה?

      שירות של פירוק והרכבה מתווסף לעלות העבודה, כך שבעת שאתם תוהים כמה עולה שירות הובלה עם פירוק והרכבה, הרי שעליכם להוסיף עלות שבין 200-280 ש”ח. אז כמה עולה הובלה עם פירוק והרכבה ובזול? תלוי האם מדובר בארון, מזנון וכדומה.

       

      כמה עולה הובלת רהיטים?

      כשאתם שואלים את עצמכם כמה עולה שירות הובלת רהיטים, לרוב מדובר על פריטים בודדים. אם כן, העלות משתנה בהתאם לגודל וכובד הפריט, כך שהתשובה לשאלה כמה עולה הובלת רהיטים היא משתנה בין 250-500 ש”ח לפריט בודד.

       

      כמה עולה הובלה של חדר שינה?

      חדר השינה שלכם מורכב ממספר פריטים, כך שהתשובה לשאלה כמה עולה הובלה של חדר שינה משתנה בהתאם להרכב החדר. לרוב מדובר על פריטים כדוגמת מיטה שעולה להוביל בין 250-400 ש”ח, ארון בגדים עם 2 דלתות בעלות 250-350 ש”ח וכדומה. אז מה המחיר של הובלת חדר השינה ממוצע? תלוי הרכב הפריטים בחדר שלכם.

       

      כמה עולה הובלה של חדר שינה

       

      כמה עולה הובלת סוסים?

      אתם עובדים בחווה ומגדלים סוסים וכעת רוצים לנייד אותם לחווה החדשה שלכם? לבטח אתם עסוקים בשאלה כמה עולה הובלת סוסים. המחיר עתיד להשתנות בהתאם לגודל הסוס ולמרחק בין הנקודות השונות. המחיר הממוצע הוא 400 ש”ח.

       

      כמה עולה הובלה של הליכון?

      העובדה שאתם עוברים דירה לא אומרת שאתם לא צריכים לשמור על כושר. אם כן, כמה עולה הובלה של הליכון? בעוד אתם בטוחים כי מדובר עלות גבוהה, תשמחו לגלות כי תוכלו לבצע שירות הובלה שכזה במחיר של 250 ש”ח בלבד.

       

      הובלת הליכון

       

      כמה עולה הובלה לאילת?

      מתעניינים בשירותי הובלה אל עיר הנופש הרשמית של ישראל ותוהים כמה עולה הובלה לאילת? מחיר ההובלה מתבסס על גודל ההובלה, נקודת היעד בדרך לאילת ושעת ההובלה. שירות שכזה מתחיל ב-300 ש”ח ומסתיים ב-2,800-4,000 ש”ח אם מדובר על הובלה מהמרכז לאילת.

       

      כמה עולה הובלת אופנוע או טרקטורון?

      רוצים להוביל את כלי הרכב שלכם ותוהים כמה עולה הובלת אופנוע או טרקטורון? המחיר משתנה בהתאם לק”מ. אז מה העלות של הובלת אופנוע או טרקטורון? עלות המתחילה ב-250 ש”ח ויכולה להסתיים ב-1,200 ש”ח.

       

      כמה עולה הובלה בטנדר?

      אז נכון שמרבית ההובלות מתבצעות עם משאיות הובלה, אך לא מעטות אלו שגם מתבצעות עם טנדר. אם כן, כמה עולה הובלה בטנדר? מחיר ההובלה מורכב מאופי ההובלה שלכם, המרחק בין הנקודות ובשעות בהן תרצו לבצע את ההובלה.

       

      כמה עולה הובלה בתוך חיפה?

      מחפשים אחר שירותי הובלה בחיפה? הגעתם אל המקום הנכון! כעת, נותר לכם לגלות כמה עולה הובלה בתוך חיפה. מה תרצו להוביל, מה אופי ההובלה, האם תזדקקו למנוף ובאיזו שעה הכי נוחה לכם – כל אלו ירכיבו את עלות השירות.

       

      כמה עולה הובלה בתוך ירושלים?

      החלטתם לעבור דירה בתוך עיר הבירה? אם כן, חשוב מאד שתדעו כמה עולה הובלה בתוך ירושלים. המחיר משתנה אם יש לכם דירת 2 חדרים או דירת 5 חדרים, כמה ארגזים אתם רוצים להוביל והאם מדובר על עבודה פיסית או במנוף.

       

      כמה עולה הובלה בתוך באר שבע?

      מחפשים שירותי הובלה בבירת הנגב ותוהים כמה עולה הובלה בתוך באר שבע? לא משנה אם אתם צריכים להוביל פריט בודד או דירה שלמה – עושים זאת עם מובילים. העלות משתנה בהתאם לאופי ההובלה שלכם והיא מתחילה ב-250 ש”ח ויכולה להגיע ל-2,000 ש”ח במקרה של הובלת דירה בתוך באר שבע.

       

      כמה עולה הובלה מהרצליה לתל אביב?

      עוברים דירה מהרצליה לתל אביב או מניידים את המשרד שלכם אל המשרד החדש ורוצים לדעת כמה עולה הובלה מהרצליה לתל אביב? הצעת המחיר שתקבלו מורכבת מפרמטרים כדוגמת כמות וכובד התכולה, שעת ההובלה וגודל הצוות שיעבוד עבורכם.

       

      כמה עולה הובלה של שולחן?

      רוצים להוביל שולחן ותוהים כמה עולה הובלה של שולחן. להוביל שולחן יעלה לכם בין 250-450 ש”ח. רבים מופתעים לגלות כי העלות ההובלה היא נמוכה בהרבה משציפו.

       

      כמה עולה הובלה של כספת?

      יש ברשותכם כספת ואתם מתעניינים אודות הובלה? כעת נותר לכם לדעת כמה עולה הובלה של כספת? אין מחיר לתכולת הכספת, אך יש מחיר לעלות ההובלה של הכספת והוא מתחיל ב-250 ש”ח!

        לקבלת הצעה במחיר הכי זול

        בהתחייבות!

        השאירו פרטים או חייגו: 053-7933-592

        החל מ300 - ש"ח לדירה קטנה בתל אביב

        מחירים מיוחדים לסטודנטים וזוגות צעירים

        אפשרות הובלה מהיום להיום

        שירותי אריזה פירוק והרכבת רהיטים

        ממליצים עלינו

        עדכונים

        • 02/02/24

          מנוף 70 מטר

          מנוף 70 מטר – שואפים לגובה מנוף הוא אחד מכלי

        • 02/02/24

          מנוף 60 מטר

          מנוף 60 מטר – הרמות ברמה גבוהה בין אם מדובר

        • 27/01/24

          מנוף 50 מטר

          מנוף 50 מטר – מרימים לכם את הציוד הכבד לגובה

        • 27/01/24

          מנוף 40 מטר

          מנוף 40 מטר – כל מה שצריך לדעת על הובלה

        • 18/01/24

          מנוף 45 מטר

          מנוף 45 מטר – להובלות מגובה רב במיוחד 45 מטרים

        • 18/01/24

          מנוף 30 מטר

          מנוף 30 מטר – להובלות מרבי קומות מנוף 30 מטר

        • 02/02/24

          מנוף הרמה

          הרמה גבוהה – מה זה מנוף הרמה? מנוף הרמה זהו

        • 11/01/24

          הובלת ציוד כבד

          לוקחים את זה בקלות – הובלת ציוד כבד מהיום להיום

        • 11/01/24

          הובלת חומרי בניין

          הובלת חומרי בניין – זה כל העניין בכל פרויקט בנייה

        • 18/01/24

          מנוף זרוע

          מנוף זרוע להובלות מיוחדות במחיר שלא כדאי לפספס מדינת ישראל

        פרטי התקשרות

        כתובת: ניסים אלוני 17 תל אביב

        מייל:
        avivmoving123@gmail.com

        טל: 053-7933-592

        שעות פתיחה: ימים א - ה: 6:00 - 23:00
        יום שישי: 5:00 - 16:00
        יום שבת: 17:00 - עד 23:00

        • אין קבלת קהל
        לייעוץ והצעת מחיר אונליין