לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות:

chat

    לקבלת הצעה במחיר הכי זול בהתחייבות, חייגו עכשיו:

    053-7933-592

      לקבלת הצעה במחיר הכי זול

      בהתחייבות!

      השאירו פרטים או חייגו: 053-7933-592

      הובלות ברמת גן

      הובלות ברמת גן בזול –  בעיר ומחוץ לעיר

      הובלה איכותית, מתחילה בהכרות עם שטח ההובלה. מעבר לידע, לניסיון ולדיוק בביצוע העבודה. ההכרות עם האזור, עם הכבישים והזמנים הכדאיים בכל נקודת ציון חשוב לביצוע עבודה יעילה, עמידה מדויקת, עד כמה שניתן בזמנים המובטחים ללקוח.

      הבדל של דקה לכאן או לכאן בכל הקשור לתחילת ההובלה וסיום ההובלה, הוא זה שעשוי להכריע את יעילות העבודה מתחילת ההעמסה ועד לפריקת הפריט האחרון בדירה החדשה.

       

      שירותי מובילים ברמת גן כולל אריזה החל מ-250 ₪
      – אפשרות הזמנת הובלה מהיום להיום
      – מעבר דירה ברמת גן כולל אריזה ואספקת קרטונים למעבר דירה
      – הובלת פריטים בודדים ברמת גן בסבלות או עם מנוף
      – שירותי סבלות בעלות סמלית
      – הובלה ואחסנה של דירות ומשרדים ברמת גן
      – העברת תכולת משרד ברמת גן כולל אריזת משרד
      הזמנת חברת הובלות דירה ברמת גן במחיר מבצע
      !
      מבצע: שירות הובלות לסטודנטים מעכשיו לעכשיו

      לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות חייגו לטלפון:
      053-7933-592

      הובלות ברמת גן בזול

      העברת דירה ברמת גן – התנהלות מול עומסים בכבישים

      רמת גן ידועה כאחת הערים והאזורים העמוסים ביותר באזור תל אביב וגוש דן. ההכרות עם האזור בעת ביצוע הובלות ברמת גן דרושה ברמה מדויקת עד כמה שניתן, עד למצב של פעילות אוטומטי. ממש כמו מכוון תנועה אנושי. בחברת הובלות באביב הידע המקצועי להתנהלות עם התנועה בכניסה לעיר, מחוצה לה ובתוכה. ההתמודדות עם הקושי בעומסי התנועה כמעט בכל שעות היום, הופכת אותנו, חברת הובלות באביב לחברת הובלת דירות, אריזת דירות והובלת עסקים קטנים מהטובות והיעילות ביותר, באזור המרכז בכלל ובאזור ר”ג בפרט. אמנם במקרה של הובלה רמת גן היא עיר שבה הנסיעה עלולה לגזול זמן רב, אך נוכל להמליץ לכם כבר עכשיו על דרך שבה תוכלו להימנע משיבוש של לוח הזמנים שלכם. כדי לוודא שהעברת הדירה תיעשה במהירות המרבית, כדאי להזמין אותה לשעות שלפנות בוקר או לשעות הערב המאוחרות. בשעות האלה כשהכבישים פנויים בשביל כל מוביל רמת גן דווקא יכולה להתגלות כאזור שבו ההובלות מסתיימות תוך זמן קצר, בשל גודלה הקטן. הובלה מרמת יצחק לנווה יהושוע למשל יכולה להסתיים תוך 10 דקות בלבד ואפילו פחות, זאת כל עוד עושים אותה בזמן הנכון.

       

      יכולת התמודדות עם רחובות ואזורי מגורים צרים

      צריכים שירותי הובלות דירה ברמת גן? רמת גן, כפי שציינו מעלה, היא אכן בין האזורים העמוסים ביותר במרכז. רחובות צרים, רחובות רבים ללא מוצא, שכונות קטנות וקשות לתנועה של משאיות, כל אלה, דורשים מהמוביל, חברת הובלת דירות ברמת גן בפרט, ידע מקצועי מקדים, הרבה לפני תחילת העבודה עצמה. הובלות באביב מנוסים מזה שנים רבות בתחום מעברי דירות, ניסיון המביא אתכם למטרה בזמן היעיל והקצר ביותר ועם כמה שפחות תקלות והארכות זמנים. אזורי מגורים צרים, המשולבים בהעמסת והובלת פריטים מגושמים וגדולים מחייבים בזהירות מרבית, הן לצורך מניעת הפגיעה בריהוט עצמו ובנשמות הפועלות בסביבה.

       

      הובלות קטנות ברמת גן בדירות ללא מעלית וחדרי מדרגות מאתגרים

      צריכים הובלות קטנות ברמת גן? יש לכם בית ללא מעלית? מבנה עם חדר מדרגות צר ונמוך? אין שום בעיה! כפי שהפריטים והרהיטים נכנסו לדירה, כך גם ניתן להוציא ולהוביל אותם ממנה. כאשר משלבים ניסיון, עבודה מדויקת וטכניקת עבודה ויצירתיות אשר כל מטרתה היא “לצאת ממצבים” בדרך הבטוחה ועם זאת, המהירה ביותר, ככל הניתן. הובלות ברמת גן מאופיינות במבנים אלה ודורשים יכולת תכנון ברמת דיוק גבוהה מהמוביל, ולא פחות חשוב מכך, יכולת בחירת המוביל ו/או חברת ההובלות.

       

      מדוע אנו ממליצים על ביצוע השוואת מחירים על הובלות ברמת גן?

      אומנם נוכל לתת לכם המלצה על מובילים ברמת גן, אך המון פעמים ההמלצה שלנו היא דווקא שאתם תערכו השוואת מחירים. מדוע? לא שאנחנו לא מתחייבים על המחירים הזולים ביותר ועל המובילים המומלצים ביותר, אלא שחשוב לנו שגם אתם תהיו בטוחים כי אתם מקבלים את המחיר הטוב ביותר. בעת שאתם מבצעים השוואת מחירים, אתם יכולים לדעת מה ממוצע המחירים שדורשים המובילים ומה אנחנו מבקשים: כך, אתם מגלים כי אתם מקבלים דרכנו מובילים מומלצים ברמת גן שמציעים מחירים זולים ושירות אדיב.

       

      כמה זמן לוקח לסיים מעבר דירה בתוך רמת גן?

      ללא כל קשר לגודל הדירה שלכם, אנו שולחים אליכם חברת הובלות מומלצת ברמת גן שכל המובילים שלה מנוסים ומיומנים. המשמעות היא שהובלת הדירה תתבצע בזמנים האידיאלים ביותר. על מנת שנוכל להשיב לכם על השאלה, עלינו לדעת כמה דברים חשובים: מה גודל הדירה שלכם, עד כמה הדירה שלכם גדושה ברהיטים, האם יש מעלית בבניין, ואם לא אז באיזו קומה אתם גרים והאם יש צורך בשירות של מנוף. את כל השאלות נשאל אתכם במעמד שיחת ההיכרות בטלפון, ולאחר מכן נוכל להשיב לכם על השאלה. כך או כך, ההובלה דרכנו מתחילה ומסתיימת תמיד באותו היום, כאשר לרוב מדובר על הובלה של בין שעתיים לחמש שעות.

       

      הובלה דרך חדר המדרגות – כל מה שחשוב לבדוק

      במידה ואתם לא צריכים להזמין הובלות מנוף ברמת גן להרמת הרהיטים והמוצרי חשמל הכבדים לקומות הגבוהות תוכלו להזמין הובלה אשר מתבצעת על ידי חברת הובלת דירות ברמת גן דרך חדר המדרגות, חשוב להבטיח כמה דברים: ראשית, שישנה תאורה רציפה לאורך כל הקומות בבניין. כמו כן, הבטיחו כי אין רהיטים או חפצים שעלולים להפריע לתנועת המובילים. הדבר השלישי והחשוב ביותר הוא להבטיח ביום המעבר כי חדר המדרגות אינו רטוב, כך שלא נשקפת כל סכנה למובילים ולחפצים שלכם.

       

      הובלות מנוף ברמת גן – כמה זה עולה?

      גם בבניינים ללא מעלית וגם בבניינים גבוהים, במיוחד מדירות פנטהאוז, עדיף לפעמים להזמין הובלה עם מנוף ברמת גן. לא רק שכך ניתן להוציא ולהכניס לדירה רהיטים ומוצרי חשמל רבים ללא צורך בפירוק והרכבתם, אלא גם שניתן לעשות את ההובלה במהירות ועם פחות סבלים, משמע משלמים פחות על טיפ למובילים.

      אך האם זה משתלם? איתנו כן, משום שכל עוד מזמינים דרכנו מנוף הובלה ברמת גן משלמים מחיר סמלי ונמוך של 300-350 שקלים בלבד. רוב ההובלות עם מנופים מסתיימות תוך שעה-שעתיים לכל היותר, משמע לא תצטרכו לשלם יותר מ-600 שקלים במקרה הגרוע ביותר, גם על הובלת דירה שלמה.

       

      הובלה ואחסון ברמת גן – יש דבר כזה?

      לפעמים אין ברירה וצריך לוותר על מספר רהיטים שלא ייכנסו לבית החדש, בעיקר כשעוברים מבית גדול לקטן. אך האם חייב להשאיר אותם מאחור? התשובה היא לא! אפשרלאחסן כל פריט שאין לכם מקום עבורוולשמור אותו ליום שבו תוכלו לעשות בו שימוש או עד שתמצאו לו קונה מתאים. האפשרות הזו מתאימה גם למי שמשכיר את דירתו והשוכרים שלו מעדיפים שיוציא ממנה את הרהיטים – תוכלו להחזיר אותם בסוף החוזה בשביל הדיירים הבאים שיצטרכו מכשירי חשמל או רהיטים שאין ברשותם.

      אנחנו מתחייבים למצוא לכם את המחסן הזול והקרוב ביותר אליכם בעיר, ונוביל ונסדר עבורכם את הפריטים בתוכו עם התחשבות בסוגם כך שלא יצטרכו להפעיל משקל ועומס אחד על השני. אפשר להתייעץ איתנו בנוגע לגודל המחסן הדרוש לכם לפי כמות הפריטים שברצונכם לאחסן, ותוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם יישאר מוגן תחת אבטחה של 24 שעות ביממה.

       

      הובלות משרדים ברמת גן בסוף השבוע

      אין משרד שלא עובד במהלך השבוע, ולכן קשה למצוא מועד מתאים להובלה כך שלא יתבזבזו ימי עבודה. עם זאת, איתנו זו לא בעיה, משום שאנחנו עובדים 24/7 ומציעים לכם אפשרות של העברת משרדים ברמת גן בשעות הערב ואפילו בשישי או בשבת. כך העובדים שלכם לא יצטרכו לקחת ימי חופש שנכפים עליהם, ואם תזמינו הובלה + פריקה וסידור בסוף השבוע תוכלו לוודא שביום ראשון כולם יוכלו לחזור לעבוד במשרד החדש בשיא הכוח.

       

      כמה הובלה קטנה בתוך רמת גן ומרמת גן לערים אחרות?

      לפניכם הסבר קצר על הובלות קטנות שאנו מבצעים בתוך רמת גן. כפי שתראו, אנו מאפשרים לכם גם לשלוח פריטים שיש ברשותכם אל ערים אחרות.

      לאן מובילים?הסבר על ההובלהמרחק בין הערים
      הובלה מרמת גן לתל אביב של דירת סטודנטהובלה שניתן לבצע גם בשעות הערב: גם בעקבות הרצון להעניק שירות גמיש לסטודנטים וגם בעקבות המרחק הקצר שבין הערים4 ק”מ
      הובלה מרמת גן לגבעתיים של טלוויזיהלמרות המרחק הקצר, אנו מקפידים על עטיפת הטלוויזיה בניילון קשיח או פצפצים למניעת שבירה או שריטות1-3 ק”מ
      הובלה מרמת גן לנתניה של מזנוןהשירות כולל פירוק והרכבה של המזנון לפני ההובלה. ניתן להוביל בארגזים נפרדים גם את תכולת המזנון33 ק”מ
      הובלה מרמת גן לחדרה של מקררהובלה המתבצעת על ידי מוביל אחד באמצעות סבליקה, כל עוד מדובר על מקרר בשימוש ביתי48 ק”מ
      הובלה מרמת גן לירושלים של תכולת בית כנסתהובלה המתקיימת בהתאם לשעות התפילה. הובלה מבוקרת וקפדנית לספרי תורה ורהיטים מבית הכנסת75 ק”מ
      הובלה מרמת גן לבאר שבע של שטיחשטיחים מובלים באמצעות רכב הטנדר. ניתן להוביל שטיחי צמר, ויסקוזה, משי ועוד110 ק”מ
      הובלה מרמת גן לחיפה של סלוןניתן להוביל קומפלט את כל הסלון אך גם להוביל עבורכם אך ורק את פינות הישיבה99 ק”מ
      הובלה מרמת גן לראשון לציון של מייבש כביסההובלה לכל סוגי המייבשים, כולל חברות בוש, בקו ואלקטרלוקס15 ק”מ
      הובלה מרמת גן לחולון של פסנתרהובלה המתבצעת לרוב אך ורק באמצעות מנוף הובלות ברמת גן. אפשרות להובלה ידנית על ידי 4 מובילים מקומת קרקע11 ק”מ
      הובלה מרמת גן לפתח תקווה של כלי ביתהובלה של ארגזים עם תכולה משתנה: צלחות, סכו”ם, סירים, מיקסרים ועוד8 ק”מ
      הובלה מרמת גן להרצליה של ארגז בגדים לתרומהמחירים זולים בעת שמדובר על הובלה המיועדת לתרומה. ניתן להוביל ארגזים בכל גודל ובהתאם יותאם גודל כלי הרכב שיוביל11 ק”מ
      הובלה מרמת גן לכפר סבא של תכולת גן ילדיםהובלה לכל תכולת הגן, כולל ריהוט החצר + מתקני ג’ימבורי19 ק”מ
      הובלה מרמת גן לרעננה של פינת אוכלהובלה קומפלט לכל פינת האוכל: שולחן (כולל שולחן עץ נפתח) ו-4 כסאות17 ק”מ

       

      הובלת ארון

      הובלת מכונת כביסה

      הובלת מדיח כלים

      הובלת מזרן

      הובלת פינת אוכל

      הובלת תנור

      הובלת מייבש כביסה

      הובלת מקרר

      הובלת פסנתר

      הובלת סלון

        לקבלת הצעה במחיר הכי זול

        בהתחייבות!

        השאירו פרטים או חייגו: 053-7933-592

        החל מ300 - ש"ח לדירה קטנה בתל אביב

        מחירים מיוחדים לסטודנטים וזוגות צעירים

        אפשרות הובלה מהיום להיום

        שירותי אריזה פירוק והרכבת רהיטים

        ממליצים עלינו

        עדכונים

        • 02/02/24

          מנוף 70 מטר

          מנוף 70 מטר – שואפים לגובה מנוף הוא אחד מכלי

        • 02/02/24

          מנוף 60 מטר

          מנוף 60 מטר – הרמות ברמה גבוהה בין אם מדובר

        • 27/01/24

          מנוף 50 מטר

          מנוף 50 מטר – מרימים לכם את הציוד הכבד לגובה

        • 27/01/24

          מנוף 40 מטר

          מנוף 40 מטר – כל מה שצריך לדעת על הובלה

        • 18/01/24

          מנוף 45 מטר

          מנוף 45 מטר – להובלות מגובה רב במיוחד 45 מטרים

        • 18/01/24

          מנוף 30 מטר

          מנוף 30 מטר – להובלות מרבי קומות מנוף 30 מטר

        • 02/02/24

          מנוף הרמה

          הרמה גבוהה – מה זה מנוף הרמה? מנוף הרמה זהו

        • 11/01/24

          הובלת ציוד כבד

          לוקחים את זה בקלות – הובלת ציוד כבד מהיום להיום

        • 11/01/24

          הובלת חומרי בניין

          הובלת חומרי בניין – זה כל העניין בכל פרויקט בנייה

        • 18/01/24

          מנוף זרוע

          מנוף זרוע להובלות מיוחדות במחיר שלא כדאי לפספס מדינת ישראל

        פרטי התקשרות

        כתובת: ניסים אלוני 17 תל אביב

        מייל:
        avivmoving123@gmail.com

        טל: 053-7933-592

        שעות פתיחה: ימים א - ה: 6:00 - 23:00
        יום שישי: 5:00 - 16:00
        יום שבת: 17:00 - עד 23:00

        • אין קבלת קהל
        לייעוץ והצעת מחיר אונליין