לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות:

chat

    לקבלת הצעה במחיר הכי זול בהתחייבות, חייגו עכשיו:

    053-7933-592

      לקבלת הצעה במחיר הכי זול

      בהתחייבות!

      השאירו פרטים או חייגו: 053-7933-592

      הובלות בראשון לציון

      שירותי הובלות בראשון לציון לפריטים בודדים עד העברת דירות

      מחפשים הובלות בראשון לציון בזול? זקוקים להובלות בין חלקי העיר המרוחקים? או שדווקא מעוניינים לצאת מהעיר? חברת הובלות באביב מציעה לכם חברת הובלות מומלצת בראשון לציון, בסביבתה בתוכה ומחוצה לה. הזמנת מוביל עם משאית עבור העברת דירה או פריט בודד ואפילו ההובלות המרוכבות והקשות ביותר ואפשרות להזמין הובלה קטנה בראשל”צ לפריטים בודדים בעיקר לרהיטים ומוצרי חשמל.

       

      שירותי הובלות בראשון לציון במחירים הכי זולים
      הובלה קטנה בראשל”צ מחיר החל מ-250 ₪
      * אפשרות הזמנת מובילים בראשון לציון מהיום להיום
      * שירות הובלות דירות ומשרדים 24 שעות ביממה בראשון לציון
      * שירותי אריזת דירה במחירים מיוחדים!
      * שירות הובלה ואחסנה בראשון לציון
      * אחסון דירות, משרדים ופריטים בודדים (גם פריט אחד)
      * הובלות זולות גם של פריט אחד
      * אפשרות להובלה בטנדר / מסחרית בראשון לציון
      * הובלות מנוף בראשון לציון – מנוף להרמת רהיטים ומוצרי חשמל עם מנוף זרוע

      לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית
      חייגו לטלפון: 053-7933-592

      הובלות בראשון לציון

       

      אז כמה עולה הובלה בראשון לציון?

      מחירי הובלות בראשון לציון משתנים בהתאם לתאריך, שעות העומס וכמובן השירות אותו תרצו להזמין – מה שבטוח את המחיר הכי טוב לכל הובלות ראשון לציון כבר מצאתם!

       

      הובלות בראשון לציון – בדקו המלצות

      הובלות דירות בראשון לציון, היו ותמיד יהיו בין ההובלות המסורבלות ביותר הקיימות, בייחוד בשל החלוקה המעניינת של לאזורים ומבנה משתנה של העיר. היכולת להעביר דירה מאזור לאזור, במקרים בהם נדרש מעבר מקצה אחד לקצה השני של העיר דורשת הבנה והיכרות מיטבית עם העיר וכל מי שמתגורר בעיר או היה בה קצת יותר מפעם פעמיים יודע. הובלות בתוך ראשון לציון מתחילים בחלוקת העיר לאזורים שונים ותכנון הנסיעה בהתאם לשעות ההובלה, וכמובן, המלצות וייעוץ פרטני ללקוח באשר לשעות ההובלה המומלצות להוזלת ההובלה ולהשלמתה באופן הבטיחותי והמהיר ביותר.

       

      הובלות מראשון לציון לתל אביב – האתגר וההצלחה של הובלות באביב

      הובלות מראשון לציון לתל אביב הן יקרות יחסית וידרשו תכנון מוקדם ומדוקדק עוד יותר. חישוב המסלול מאזור המגורים אל היעד, תכנון הכבישים ותכנון הזמנים, הם רק חלק קטן מפעולות התכנון שיהיה על המוביל ועל הלקוח לבצע בעת תכנון ההובלה. הובלות מראשון לתל אביב והובלות מתל אביב לראשון, יגזלו חלק ניכר מהיום של המוביל והלקוח. לעומת זאת, הובלה עם חברת הובלות באביב, תאפשר לכם ליהנות משירות מהיר וחסכוני ביותר, תוך היכולת לבצע את כל פעילות ההובלה בנגלה אחת. לחברת הובלות באביב, משאיות וצוותים הפועלים בשטח ואזור המרכז וגוש דן ומסוגלים לסיים את ההובלה תוך כמה שעות בודדות, החל מהאריזה וכלה בפריקה. בנוסף ניתן להזמין הובלות מראשון לציון לירושלים או הובלות מראשון לציון לחיפה גם אם מדובר על פריט בודד.

       

      העברת דירה קטנה בראשון לציון

       

      הובלות קטנות בראשון לציון בזול – מה מומלץ להוביל?

      הובלות קטנות בראשון לציון משתנים בהתאם לאזורים, מרחקי הנסיעה וכובד התנועה בעיר מחייבים תכנון וידע מקדים באשר לאפשרויות התנועה הקיימות בעיר. היכולת להוציא הובלה קטנה בראשון לציון לפועל בעיר כמו ראשון לציון תשתנה בהתאם ליכולות היצירתיות והמתוכננות של המוביל שלכם. ניתן להוביל כל פריט שתרצו בראשון לציון כגון: הובלת מיטה, ארון, תנור, הובלת מקרר בראשון לציון (בשכיבה), מכונת כביסה, הובלת פסנתר עם מנוף בראשון לציון, קרטונים, מייבש כביסה, שידה, טלוויזיה, הובלת סלון 3 חלקים בראשון לציון, מזנון.

       

      הובלת דירה בראשון לציון מחירים מומלצים

      ניתן להזמין הובלות דירה בראשון לציון לכל יעד שתרצו במחירים הוגנים לכל כיס, הובלת דירת חדר יכולה להתחיל ב-600 ש”ח ויכולה להסתכם במחיר של 1,200 ש”ח, תלוי במורכבות ההובלה, באם יש מעלית, האם השירות כולל אריזה וכמובן מספר הפריטים שתרצו להעביר, מחיר הובלת דירת 2 חדרים נע בין 2,000 – 800 ש”ח, מחיר הובלת דירת 3 חדרים עם אריזה בראשון לציון יכול להגיע למחיר של 2,800 ש”ח, לפני שאתם מזמינים מעבר דירה בראשון לציון – דברו איתנו ונדאג לכם למחיר הזול ברשת עם מובילי דירות מומלצים והסביבה (למחירון הובלות מפורט יותר לחצו כאן).

       

      העברת וילות ובתים גדולים בראשון לציון

      הובלת בית פרטי בראשון לציון (וילה של 6 חדרים ויותר) היא בין ההתמחויות המרכזיות בחברת הובלות באביב. לרשותנו מובילים מקצועיים הדרושים לביצוע הובלה תקינה, נקייה ומהירה עד כמה שניתן.

       הובלות בראשון לציון של רהיטים ומוצרי חשמל

       

      הובלות מנוף בראשון לציון – מתי, איך וכמה זה עולה?

      אם עוד לא יצא לכם מעולם להעביר דירה עם מנוף, אתם בטח שואלים את עצמכם האם הכלי הזה דרוש לכם בהובלה הקרובה. ככלל, אם הצלתם להכניס לדירה את כל הרהיטים ומוצרי החשמל שברשותכם ללא מנוף, סביר להניח שלא תצטרכו אותו כעת, אך עדיין אתם יכולים להזמין אותו אם אתם רוצים לוודא שההובלה תסתיים במהירות ותיעשה בשיא הזהירות.

      יש 2 סוגים של מנופים שאיתם עושים הובלה עם מנוף בראשון לציון, ולכל אחד מהם יש מטרות ומאפיינים אחרים. תוכלו לבחור בעצמכם את המנוף שיגיע אליכם, אך מומלץ שתיתנו למובילים לעשות את הבחירה הזו – הם יודעים בדיוק מה נדרש לפי האזור שבו אתם נמצאים.

      סוג המנוףתיאור המנוףמשקל מרבי להעמסהגובה מרבי להרמה
      מנוף סולםהמנוף מתפקד כמו מעלית שעולה ויורדת עם הפריטים על פלטפורמהלא יותר מ-400 ק”ג – למשל ספה או פסנתרמגיע עד קומה 15 בבניין מגורים סטנדרטי
      מנוף זרועזה עגורן שמולבש על משאית ומאפשר לתפוס את הפריטים בעזרת כבלים שנקשרים סביבםעד 4 טון – למשל כספת גדולה או משטחי סחורהמגיע רק עד קומה 3-5

      בכל מקרה של הובלות עם מנוף ראשון לציון היא עיר שנוח מאוד לעשות זאת בה, משום שלא חסרים אזורים לצד בניינים שבהם אפשר להשאיר משאית עם מנוף למשך שעה-שעתיים. על כן לא משנה איפה אתם גרים – שכונת נאות אשלים, נווה חוף, הדרים, כצנלסון או קרית גנים – לקראת עבודות מנוף ראשון לציון תמיד מספקת את האפשרות. כמה זה עולה? לא יותר מ-300 עד 400 שקלים לשעת עבודה.

       

      עוזרים לכם בהכנות לקראת העברת משרדים בראשון לציון

      ככל שהמשרד שלכם גדול יותר, כך עבודות ההכנה צריכות להתחיל מוקדם יותר. קשה להכין את המשרד מבחינת אריזה לקראת הובלה בזמן שעובדים בו אנשים, אך לא מדובר רק בפעולות שכאלה. הדבר החשוב ביותר שעליכם לעשות עוד לפני שאתם מתחילים לארוז זה להודיע לכל העובדים על המעבר, כדי שיוכלו לעשות את ההכנות שלהם. לאחר מכן אתם צריכים להזמין מובילים ולקבוע איתם את מועד ההובלה – הובלות משרדים בראשון לציון מומלץ להזמין חודש-חודשיים מראש.

      כשבוע לפני ההובלה אתם צריכים כבר להתחיל לארוז, אך כאמור ייתכן שלא תמצאו זמן לכך. לכן כדאי להזמין דרכנו גם שירותי אריזה והובלה, שעל האריזה תשלמו רק 22-50 שקלים לקרטון, בהתאם לכמות העבודה הנדרשת. בגלל מחירים זולים שכאלה, כשמחפשים הובלות בראשון לציון המלצות תמיד מפנות אלינו. שימו לב שלא כל פריט צריך יהיה לארוז בתוך ארגז – דברים כמו פריטי נוי, מקלדות, מנורות שולחניות, קלסרים וציוד מטבח בהחלט יצריכו אריזה, אך פריטים גדולים כמו מחשבים, כיסאות, שולחנות וארונות יפורקו כבר ביום ההובלה או יועמסו למשאית כפי שהם, ללא תוספת תשלום.

       

      הובלות בראשון לציון בזול גם מהיום להיום עם מוביל מומלץ

      אף על פי שמומלץ להזמין הובלה לפחות שבועיים מראש, לפעמים אי אפשר להתכונן אליה כך. למשל, כשעושים הובלות פריטים בודדים בראשון לציון שנרכשים ביד שנייה, הם צריכים להילקח כבר באותו יום אם אתם מעוניינים לוודא שמי שמוכר אותם לא יתפתה להצעות של קונים אחרים. אמנם מדובר בעיר גדולה, אך גם במקרה של הובלות קטנות ראשון לציון לא מהווה עבורנו אתגר. אנחנו יכולים להיות תוך שעה בדירה שבה נמצא הפריט, לפרק אותו במידת הצורך ולהעביר אותו אליכם במהירות ובזול. השירות שלנו זמין בכל יום, כולל שישי שבת ואפילו ערבי חג.

      לפני שמזמינים הובלה כדאי מאוד להיכנס לאתר עיריית ראשון לציון ולבדוק לגבי חסימת כבישים ואירועים מיוחדים בעיר שעלולים לעכב את משאית ההובלה.

       

      הובלה ואחסון בראשון לציון בתוך מחסנים מומלצים

      עוברים מדירה גדולה לדירה קטנה? שוקלים להשאיר חלק מהרכוש שלכם מאחור? חבל – תוכלו לשמור אותו בתוך מחסן למשך חודש ולמכור אותו בסכום שיהפוך את האחסון למשתלם. אפשר לשלב את הובלת הדירה יחד עם הובלת רהיטים בראשון לציון למחסן קטן שיעלה לכם רק 90 שקל לחודש לפריט בודד. אנחנו מספקים שירותי אחסנה גם לטווח ארוך, כשמחסן בגודל סטנדרטי יתאים לאחסון של דירת 2 עד 3 חדרים. מחירים זולים הם מה שעושים אותנו חברת הובלות מומלצת בראשון לציון, ובהם כלולה גם אבטחה של 24 שעות ביממה על הרכוש שלכם וניקיון יסודי באופן קבוע.

       

      שאלות ותשובות 

      כמה עולה הובלות קטנות בראשון לציון?
      המחיר הזול ביותר שנוכל לארגן לכם להובלה בעיר הוא 250 שקלים. אם צריך להוביל פריט מסוים אל מחוץ לעיר, למשל מראשון לירושלים, המחיר יהיה בין 300-400 שקלים ויכלול כבר שירותים נוספים כמו פירוק והרכבה. הובלה של פריט גדול שיצריך מנוף, למשל פסנתר, תעלה עד 600 שקלים.
      איך לבחור חברה להובלת דירות בראשון לציון?
      ראשון היא עיר גדולה, ויש בה עשרות חברות הובלה שונות – חלקן מתמחות בהובלות גדולות וחלקן בהובלות קטנות. לא כל חברה היא מומלצת, וצריך לערוך סקר שוק מקיף כדי להבין מה המחירים שמציעה כל חברת הובלות, מה כלול בשירותיה ומה חוות הדעת של הלקוחות הקודמים שלה. את כל זה אנחנו עושים בשבילכם תוך דקות ספורות, ובעזרתנו תוכלו לקבל המלצות על כמה מובילים שביניהם כדאי לכם לבחור.
      איך להשיג הובלה זולה?
      הדרך הפשוטה ביותר היא לפנות אלינו, כשאנחנו דואגים להתמקח עבורכם על מחיר ההובלה. כדי להוזיל עוד יותר את ההובלה, תוכלו להוריד למטה בעצמכם את הפריט שאתם מעבירים והמובילים יצטרכו רק להעמיס אותו למשאית ולהסיע ליעד. דרך נוספת שבה תוכלו להוזיל את ההובלה היא על ידי כך שתפרקו בעצמכם את הרהיט במקום שהמובילים יעשו זאת עבורכם.
      איך נקבעת הצעת מחיר להובלה בראשון?
      כל מוביל עושה את השיקולים שלו בנוגע להצעת המחיר, אך כולם מסתכלים על אותם דברים – מה מועד ההובלה, מה מרחק ההובלה, מה מעבירים, כמה סבלים צריך להובלה, האם צריך משאית או טנדר, האם צריך לפרק רהיטים, האם נדרשים שירותי אריזה, האם יש צורך במנוף ועוד... ככל שתזדקקו ליותר שירותים מיוחדים ולא שגרתיים, כך המחיר יעלה, אך אנחנו נדאג למצוא לכם הצעת מחיר זולה והגיונית.
      איך לארוז בית לקראת הובלה?
      קודם כל תצטרכו קרטונים וציוד אריזה, אותם תוכלו להזמין דרכנו במחיר מיוחד. התחילו בחדרי השינה ורשמו את מספר החדר על כל ארגז כך שתדעו לאיזה חדר הוא שייך. את המטבח תשאירו לסוף, ואל תשכחו לארוז לעצמכם גם ארגז עם דברים שתצטרכו מיד אחרי ההובלה, כמו מגבות, נייר טואלט, כלים חד פעמיים וכדומה.

      הובלת פינת אוכל

      הובלת סלון

      הובלת מכונת כביסה

      הובלת ארון

      הובלת מזרן

      הובלת מיטה

      הובלת מקרר

      הובלת שולחן

      הובלת מדיח כלים

      הובלת מייבש כביסה

        לקבלת הצעה במחיר הכי זול

        בהתחייבות!

        השאירו פרטים או חייגו: 053-7933-592

        החל מ300 - ש"ח לדירה קטנה בתל אביב

        מחירים מיוחדים לסטודנטים וזוגות צעירים

        אפשרות הובלה מהיום להיום

        שירותי אריזה פירוק והרכבת רהיטים

        ממליצים עלינו

        עדכונים

        • 02/02/24

          מנוף 70 מטר

          מנוף 70 מטר – שואפים לגובה מנוף הוא אחד מכלי

        • 02/02/24

          מנוף 60 מטר

          מנוף 60 מטר – הרמות ברמה גבוהה בין אם מדובר

        • 27/01/24

          מנוף 50 מטר

          מנוף 50 מטר – מרימים לכם את הציוד הכבד לגובה

        • 27/01/24

          מנוף 40 מטר

          מנוף 40 מטר – כל מה שצריך לדעת על הובלה

        • 18/01/24

          מנוף 45 מטר

          מנוף 45 מטר – להובלות מגובה רב במיוחד 45 מטרים

        • 18/01/24

          מנוף 30 מטר

          מנוף 30 מטר – להובלות מרבי קומות מנוף 30 מטר

        • 02/02/24

          מנוף הרמה

          הרמה גבוהה – מה זה מנוף הרמה? מנוף הרמה זהו

        • 11/01/24

          הובלת ציוד כבד

          לוקחים את זה בקלות – הובלת ציוד כבד מהיום להיום

        • 11/01/24

          הובלת חומרי בניין

          הובלת חומרי בניין – זה כל העניין בכל פרויקט בנייה

        • 18/01/24

          מנוף זרוע

          מנוף זרוע להובלות מיוחדות במחיר שלא כדאי לפספס מדינת ישראל

        פרטי התקשרות

        כתובת: ניסים אלוני 17 תל אביב

        מייל:
        avivmoving123@gmail.com

        טל: 053-7933-592

        שעות פתיחה: ימים א - ה: 6:00 - 23:00
        יום שישי: 5:00 - 16:00
        יום שבת: 17:00 - עד 23:00

        • אין קבלת קהל
        לייעוץ והצעת מחיר אונליין