הובלת ריהוט משרדי




מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר >>


 

הובלת ריהוט משרדי – 5 טיפים שיעזרו לכם להתכונן ליום המעבר

העברת משרד יחד עם הובלת ציוד משרדי מצריכה תכנון מדוקדק על מנת שתתבצע במהירות וביעילות, ולא תפגע בעסק או ברכוש. לא נשקר לכם ונגיד שמדובר במטלה קלה, אך בהחלט ניתן להפוך אותה לכזו אם יודעים כיצד להתכונן אליה כמו שצריך. אלו הם 5 הטיפים החשובים שיעזרו לכם להעביר את הריהוט המשרדי שלכם ביעילות.

שירות הובלת רהיטי המשרד במחיר נוח לכל כיס
– אפשרות הובלה והרכבת ריהוט משרדי
מחירים מיוחדים לפונים דרך האתר
אפשרות להזמין מוביל עם מנוף להורדת רהיטי המשרד לקומת קרקע בבניינים גבוהים
לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו: 053-7933-592

הובלת רהיטי משרד

ציוד משרדי ארוז בקרטונים

  1. רוקנו את כל המגירות של המשרד

זה אמנם שלב מפרך יחסית, אך זוהי גם הזדמנות מצוינת להיפטר מכל הזבל שהצטבר במגירות. בהתאם לגודל המגירות שלכם וכמות הניירת או החפצים שבהן, דאגו להזמין כמות ארגזים מספקת, כשבממוצע נדרשים 1.5 ארגזים קטנים עבור כל מגירה – מחיר 50 קרטונים לאריזת משרדים עומד על בין 250-350 ₪. אם אתם מעדיפים שלא לעשות זאת בעצמכם, תוכלו לתת למובילים לבצע את אריזת תוכן המגירות של המשרד שלכם, ובכך תוכלו גם להיות בטוחים שהאריזה נעשית בצורה הבטוחה והיעילה ביותר.

 

  1. פרקו את הרהיטים כמו שצריך

הובלת כסאות משרדיים למשל אינה מחייבת את פירוקן, אך כל הובלה אחרת של ריהוט גדול בעל הברגות מצריכה את פירוקו למען העברתו. אם אתם מתכננים לבצע הובלת ארון למשל, דאגו לפרק את המדפים שלו ולשמור את הברגים יחד איתו – שימו אותם בשקית ניילון קטנה, סגרו אותה היטב והצמידו אותה אליו עם נייר דבק חזק. השיטה הזו תמנע מכם כאבי ראש כשתצטרכו להרכיב את הריהוט בחזרה, אך תוכלו גם להימנע מכך אם תזמינו פשוט שירות של פירוק והרכבת ריהוט משרדי.

 

  1. שכרו מובילים מקצועיים בעלי המלצות

אם חשוב לכם שלא לבזבז שעות יקרות ועצבים מיותרים, מומלץ מאוד שתשכרו מובילים מקצועיים ומומלצים שיעזרו לכם עם הובלת הריהוט המשרדי. למובילים מקצועיים יש ניסיון רב בהעברת ריהוט משרדי והם יוכלו גם לבצע הובלה והרכבת ריהוט משרדי במשרד החדש. חברת הובלות מקצועית ואמינה יכולה לעשות את כל ההבדל בין הובלה מלחיצה ומתסכלת לבין הובלה נעימה וחלקה.

 

  1. כתבו מספרים לרהיטים ששייכים לאותם חדרים

אם אתם עוברים למשרד בעל מספר חדרים, תוכלו להקל הן על עצמכם והן על המובילים שלכם אם תצמידו לכל רהיט פתק מודבק שעליו רשום מספר החדר שאליו הרהיט מיועד. כך בסופו של דבר יהיו לכם כמה ארונות, שולחנות, כיסאות ומגירות שעליהם תהיה רשומה הספרה 1 למשל, ותוכלו להגיד למובילים לשים את כל מוצרי ה-1 בחדר מסוים, במקום להדריך אותם בנפרד עבור כל רהיט ורהיט.

 

  1. הכירו את המחירים מראש

הובלת ריהוט משרדי יכולה להגיע לממדים גדולים במיוחד, וקל מאוד ללכת לאיבוד בין כל הריהוט המשרדי שיש להעביר לבין המחיר שתואם לו. אם תדעו מה המחירים מראש תוכלו לחשב כמה תצא לכם ההעברה, אז מומלץ שתכירו את המידע הבא:

איזה ריהוט דורש הובלה? מה מחיר ההובלה?
הובלת שולחנות משרד
כולל הובלת דלפקי קבלה ופירוק במשרד הקודם והרכבה במשרד החדש
150-400 ₪
הובלת כסאות מחשב או הובלת כסאות מנהלים עם אופציה לפירוק והרכבה – לא חובה החל מ-150 ₪
הובלת ארון משרדי
ארונות 2, 3, או 4 דלתות, כולל פירוק והרכבה. אם אין אפשרות לפרק יתכן כי יהיה צורך בתוספת תשלום למנוף.
149-400 ₪
הובלת חדרי ישיבות
חדרים הכוללים מספר כיסאות ושולחן אחד גדול + פירוק והרכבה
400-1,200 ₪
הובלת פינות המתנה למשרד
הכוללות דלפק קבלה וכיסאות המתנה + פירוק והרכבה
400-1,200 ₪