לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות:

לקבלת הצעה במחיר הכי זול בהתחייבות, חייגו עכשיו:

053-7933-592

לקבלת הצעה במחיר הכי זול

בהתחייבות!

השאירו פרטים או חייגו: 053-7933-592

הובלות משרדים

הובלת משרדים במחיר נוח לכל כיס! 

אנשים בישראל נאלצים לעבור דירה לעיתים קרובות מאוד, אך כשזה נוגע להעברת משרד למקום אחר (אפילו אם בסופו של דבר מהלך שכזה ישתלם רבות) הם דוחים את העניין כמה שיותר עקב מחיר ההובלה הגבוה לו רובם מצפים. עם זאת, כשאתם בוחרים לפנות אלינו – לצוות המיומן של הובלות באביב – אתם זוכים לא רק בעלויות שמשתוות לאלו של הובלות דירות, אלא גם מקבלים שירות שאין לו תחרות!

זה נכון שרבים לא רק חוששים מהוצאות גבוהות, אלא גם מכל הבלגן שכרוך בתהליך, אך אם בחרתם לעבוד עם המובילים המומלצים שלנו אין לכם שום סיבה לדאגה. פירוק והרכבת רהיטים, הובלות משרדים עצמן וסידור המשרדים מחדש יעברו לכם כל כך חלק שאפילו לא תשימו לב שאתם כבר עובדים בסביבה אחרת!

הובלת משרד בכל שעה ובכל זמן כולל אריזה
מעבר משרד החל מ-500 ש”ח להעברת משרד קטן

אפשרות פירוק והרכבת רהיטי המשרד במקום
שירות מעבר משרד 24 שעות ביממה
* מנוף להעברת משרד במקרה ומדובר על בניין משרדים גבוה
העברת משרד קטן או גדול עם מובילי משרדים מקצועיים – 15 שנות ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר חייגו: 053-7933-592

הובלות משרדים

איך לבחור חברת הובלות משרדים?

כבר זמן מה אתם מחפשים חברת הובלה להעברת משרד, אחסנת הציוד שבו לטובת שיפוצים או העתקת המשרד למבנה אחר, אך לא יודעים איך לעשות את הבחירה הסופית? הכנו בשבילכם כמה טיפים שימושיים שיעזרו לכם להבין מה היא הבחירה אופטימלית:

1. בחרו במובילים שיש להם רישיון להפעלת מנוף – רוב הובלות המשרדים מצריכות הרמת רהיטים או ציוד כבד ורגיש בעזרת מנוף. לא רק שזה יקל על ההובלה שלכם, זה גם יעזור לכם לא לריב עם האנשים האחרים שעובדים בבניין שלכם, משום שלא יהיה צורך לתפוס את המעלית לחצי יום או אפילו ליום שלם, להפריע לתהליך העבודה כאשר הסבלים מתהלכים במסדרון ועוד.

2. חפשו חברה שעובדת 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע – כך תהליך ההובלה לא יפגע בהכנסות שלכם, ומעבר משרד בסופ”ש או בשעות הלילה יעזור לכם לשמור על מהלך עבודה מסודר ולא לאבד כסף וזמן.

3. מצאו חברת הובלות שמספקת שירותי אריזה וארגזים איכותיים למעבר – אתם בהחלט יכולים להכריח את בני המשפחה שלכם לעזור לכם לארוז בית שלם כדי למנוע הוצאה מיותרת בתקציב, אך אין לכם שום אופציה לעשות את אותו הדבר לעובדי המשרד. בנוסף, על מנת לארוז ציוד משרדי צריך ניסיון קודם וגם יכולות מיוחדות שיש אך ורק למובילים מקצועיים. פרט לכך, סוג הארגזים שנרדשים לאריזת משרד הוא שונה מאוד מזה של ארגזים רגילים שניתן להשיג בקלות בחנות או במכולת. על כן, ודאו שהמובילים יגיעו אליכם מוכנים עם קרטונים עמידים בכמות מספיקה.

4. ודאו שאתם בוחרים להזמין מוביל שעובד בפריסה ארצית – לרוב יש צורך להוביל משרדים מעיר אחת לעיר אחרת שלאו דווקא נמצאת קרוב לנקודת היציאה. אם המוביל שבחרתם עובד רק בתוך העיר ממנה אתם מזמינים הובלה, הוא עלול לגבות תוספת מחיר משמעותית על כך שיצטרך להעביר את הפריטים שלכם לעיר אחרת. שימו לב כי אצלנו באתר ניתן להזמין הובלת משרדים מתוך רשימת אזורי שירות המוצעים בפורטל.

הובלות עם ביטוח לעסקים – למה חשוב לבטח את התכולה? 

לפני סגירת עסקה עם חברת הובלות לצורך הובלת עסק, חשוב מאוד לתת את הדעת על חשיבות הביטוח והאחריות במסגרת ההובלה עצמה ובעת ההעמסה על המשאית. אל תספקו בכך שהמוביל אומר לכם שיש ביטוח, התעקשו שפרט זה יופיע בחוזה ההובלה. הובלת משרדים, הרבה יותר מכל הובלה אחרת דורשת עמידה על תנאי האחריות וביטוח המסמכים והחפצים. שימו לב שבחוזה מצויינים כל הפריטים, הרהיטים והמסמכים הדורשים ביטוח כנגד נזק, גניבה או אובדן, בסעיף הביטוח חייב להיות מצוין אחוז הביטוח וההחזר בכל מקרה שהוא ובלבד שלא היה תלוי בכם.

על מסמכים וניירת מסווגת וסודית במיוחד עדיף לתת דגש מיוחד ולא להסתמך רק על החוק. השתדלו להעביר את הניירת הסודית בכוחות עצמכם, בין אם היא נמצאת בארגזים ובין אם המסמכים נמצאים בכספות. חומרים רגישים ומסווגים הנמצאים במחשבים רצוי להעביר על ידי בעל תפקיד/בעלי תפקידים מטעם החברה, למען הסר ספק וחשש.

למה כדאי להוביל משרד איתנו?

על מנת לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, אנו מקפידים על תכנון מקצועי של המעבר עד הפרט האחרון.

בירור מקיף של הצרכים שלכם – בשיחה ייעודית מוקדמת

בניית תוכנית הובלה – כולל תכנון מדויק של לוחות הזמנים

ביצוע כל השירותים הנדרשים – פירוק והרכבת רהיטים, אריזה קפדנית של התכולה, איתור בעלי המקצוע שעמם נדרש תיאום לפני ההובלה ובמהלכה ועוד.

בירור סוגיות חשובות – כגון אם דאגתם לגבות את מערכות המידע, אם דאגתם לבעל מקצוע שיקים עבורכם את רשת המחשבים במשרד החדש ועוד.

גמישות בביצוע – באפשרותנו לבצע הובלה בשעות לא שגרתיות בזכות ההבנה כי הובלת עסק צריכה להתבצע בצורה שמצמצמת את אובדן שעות העבודה.

 

איך מובילים משרדים – שאלות ותשובות נפוצות

להעביר משרד הן בתוך אותה עיר והן למרחק יותר משמעותי זה פרוייקט לא פשוט ולכל מי שמתמודד עם תהליך שכזה בפעם הראשונה צצות לא מעט שאלות. אנחנו ריכזנו בשבילכם את כל השאלות שהלקוחות שלנו שואלים אותנו על מעבר משרד כדי לעזור לכם להתכונן לכל מה שמצפה לכם בדרך.

האם חייב לבצע מעבר משרד בבת אחת?

אתם בהחלט יכולים לבצע כמה הזמנות בנפרד על הובלות של ריהוט וציוד משרדי. ניתן לעשות זאת בטלפון: 053-7933-592. לכל הובלה אתם תחתמו על חוזה נפרד בו עליכם לציין את מועד ההובלה הרצוי ואת כמות הפריטים המועברים. אין שום בעיה עם תהליך הובלה שכזה. אם אתם כבר פניתם אלינו והזמנתם הובלה של כל המשרד בבת אחת ועכשיו אתם רוצים לחלק אותה לשלבים, צרו איתנו קשר דרך האתר או בטלפון ואנו נשנה את תנאי ההזמנה לפי בקשתכם.

כמה עולה הובלת משרד?

המחיר של הובלת תכולת המשרד משתנה בהתאם לגודל המשרד אך חשוב מכך לכמות הפריטים אותם יש לארוז ולהוביל, רוב המשרדים נעזרים גם בשירותי אריזה על מנת לחסוך זמן יקר שהמשרד יהיה מושבת.

האם המוביל יכול להעביר את ריהוט המשרד ללא פירוק?

כן, זה אפשרי. עם זאת, תהליך שכזה יצריך שימוש במנוף וכתוצאה מכך גם תוספת מחיר. שירותי פירוק והרכבה יכולים להיות יותר משתלמים במידה ואתם צריכים להעביר רהיטים רבים מהמשרד שלכם.

האם המובילים יכולים לסרב להעביר פריט מסוים מהמשרד?

מצב שכזה יכול לקרות רק אם הפריטים ארוזים לא כמו שצריך וההובלה תסכן את המצב שלהם או אם לא הודעתם על פריט כבד במיוחד בזמן הזמנת השירות והמובילים הגיעו ללא מנוף.

בבניין אליו אנחנו מעבירים את המשרד אין מעלית משא. האם אתם עדיין יכולים להרים את כל הציוד לקומה גבוהה?

כמובן! אנו עוסקים בתחום ההובלות כבר למעלה מ-15 שנים ויש לנו שלל פתרונות למצבים שכאלה. למשל, נוכל להרים את הציוד והריהוט בעזרת מנוף, הסבלים שלנו יכולים להעביר את כל התכולה במדרגות עם סבליקה ועוד. עם זאת, עליכם להודיע לנו על כל תנאי ההובלה מראש על מנת שנוכל להתכונן לתהליך בהתאם.

אנחנו רוצים לארוז ולהוביל משרד גדול בו עובדים 200 אנשים. האם מגיע לנו לקבל הנחה?

כן, במידה ויש לכם כמות משמעותית מאוד של ניירת וציוד שצריך לארוז, אתם מקבלים הטבה על רכישת ארגזים. המחיר הסופי לשירות נקבע לפי מחירון ההובלות המעודכן שלנו לאחר קבלת תמונה מלאה על ההובלה.

יש לנו הרבה ציוד במשרד. האם הכל ייכנס למשאית אחת?

כשאתם מזמינים דרכנו את ההובלה, אנו צריכים לקבל מכם כמה פרטים על השירות שנדרש לכם, כולל את כמות הפריטים המועברים. על כן, עוד לפני שהמובילים יגיעו אליכם, יהיה להם את כל המידע על ההובלה שצריך לבצע, והם מוכנים ב-100% אחוז לתהליך המעבר. אין לכם סיבה לדאוג - אפילו אם כל הפריטים שלכם לא נכנסים למשאית אחת, המובילים יעבירו אותם בכמה משאיות ללא תוספת תשלום.

האם העברת המשרד תפגע בתפקוד שלו? 

ממש לא! אנו זמינים עבורכם 24/7, על כן אתם יכולים להזמין את השירותים הנדרשים לכם גם בסוף השבוע. זה יאפשר למובילים להעביר את כל התכולה ליעד, לפרוק ולהרכיב מחדש את הציוד ולסדר את המשרד על פי התכנון שלכם עד יום ראשון, כך שהעובדים יחזרו לעבודה כבר בתחילת השבוע!

הובלת ריהוט משרדי

הובלת משרדים בתל אביב

הובלת משרד בגבעתיים

לקבלת הצעה במחיר הכי זול

בהתחייבות!

השאירו פרטים או חייגו: 053-7933-592

החל מ300 - ש"ח לדירה בתל אביב

מחירים מיוחדים לסטודנטים וזוגות צעירים

אפשרות הובלה מהיום להיום

שירותי אריזה פירוק והרכבת רהיטים

ממליצים עלינו

עדכונים

פרטי התקשרות

כתובת: ניסים אלוני 17 תל אביב

מייל:
avivmoving123@gmail.com

טל: 053-7933-592

שעות פתיחה: ימים א - ה: 6:00 - 23:00
יום שישי: 5:00 - 16:00
יום שבת: 17:00 - עד 23:00

לייעוץ והצעת מחיר אונליין